laatste fles stoppen?

Hoi bren,

Ja, we moeten hem wakker maken. Zouden we ook kunnen proberen om hem meer te geven in 4 flessen? Weet jij of dat kan?
Ben jij al aan het werk? Of werk je niet meer?
Ik werk nu het hele schooljaar niet meer. Ik ben lekker tot en met de zomervakantie vrij, heerlijk. Alleen als het slecht weer is voel ik mij echt opgesloten. Ik heb niemand om mij heen die dan ook vrij is.
Ik werk gewoonlijk in het onderwijs. op een speciale basisschool, voor moelijk lerende kinderen. Het is heerlijk om kinderen toch nog verder te kunnen helpen in hun ontwikkeling.
Ik ben alleen bang dat ik de ontwikkeling van Akim te nauwgezet ga volgen. Maar we zullen het gewoon moeten afwachten.

Verder ben ik altijd een fanatieke sporter geweest. Dat heb ik ook wel gemerkt na mijn zwangerschap. De kilo's zitten er nu ook nog aan. Ik ben nu bezig met montignac. dat heb ik overigens al vaker gedaan, en dat beviel mij goed. Ondertussen ben ik al weer 5 kilo kwijt in 3 weken ongeveer. Ik was ongeveer 25 kilo aangekomen, erg veel dus. Daar was de eerste week al 10 vanaf, maarja.....dan nog de rest. Nu weeg ik nog ongeveer 70 kilo. En ik hoop 60 te gaan wegen. Dus nog een lange weg te gaan.
Ik ben nu weer begonnen met sporten, sinds januari 1 keer in de week. In april weer 3 keer in de week. Ik doe softbal (baseball/honkball)

Ik wil ook wel msn-en. Kun jij jouw e-mail geven dan regel ik dat wel.

Groetjes Viv
 
Hoi Bren,

Het lukt mij niet om MSN aan te melden. Ik vraag het vanavond eventjes aan mijn husband.
Verder is het vandaag weer zijn gangetje gegaan. Alleeen heeft Akim een ander ritme met slapen. Vanmorgen met mij teruggekropen 8.30u- 9.30u. Hij heeft volgens mij niet veel geslapen, alleen gespeelt. Daarna om 11.30u eten en daarna gaan slapen. Tot 13.30u. Toen weer gegeten om 15.30u daarna weer slapen. Ik kreeg visite en heb hem wakker gemaakt. Stom, want daarna was hij heel onrustig, maarja...
Dan gaat hij ongeveer 20.00u naar bed en slaapt hij door tot 7.00u, wel eventjes eten om 23.00u. wat voor ritme heeft Tom met eten en slapen?
Ik ben benieuwd.

Groetjes Viv

Misschien lukt het jou om mij aan te melden: vivian@kapteintjes.nl

Wij hebben trouwens ook een webpagina voor Akim"www.kapteintjes.nl"Kun je zien wat voor knapperd hij is.
 
Terug
Bovenaan