Laatste update gewicht en lengte

hallo allemaal

jayla heeft 13 juni haar twee de prikjes gehad
zielig vind ik dat altijd
jayla is nu 4 maanden en 10 dagen en woog de 13 de

5105 gram en is 58 cm

een kleintje nog   vvor ons is ze echt al giganties gegroeid haar geboort gewicht was 2310 gram en 44 cm

dus ze doet het nu vrij goed

groetjes mariella

Christian was vorige week (bij 18 weken, iets meer dan 4 maanden) op het CB 7300 gram en 67 cm. Lekker gegroeid dus! We zijn nu net overgestapt op maatje 68, maar ik denk dat hij weer een groeispurtje heeft gemaakt, sommige truitjes zien er al weer strak uit en opeens hoef ik de broekspijpjes al niet meer om te slaan...

Wat gaat het snel, he!

Groetjes, Karin
mama van Christian (19 weken)

Wij zijn toevallig vanmorgen naar het CB geweest, Emma is nu 4 maanden en weegt 5650gr en is 60,7 cm. Heeft voor de derde keer prikjes gehad
Ze is dus onder de gemiddelde lijn, maar volgt wel mooi haar eigen lijn dus maak ik me geen zorgen. Ik was zelf ook altijd onder het gemiddelde.

Groetjes Monique

Ik ben vorige week met Mano naar het CB geweest hij was toen 12,5 week en weegt 7400 gram en is 64,5 cm lang. Een lekker stevig en lang ventje dus voor zijn leeftijd. Hij zit met zijn gewicht helemaal tegen de bovenste lijn aan in de curve. Deze keer was hij ietsje minder hard gegroeid qua lengte en hoofdomvang. Hij was weer helemaal goedgekeurd!!

Groet,
Tamara

Laura is ruim 5,5 maanden en is 61 cm en 6510 gram, gisteren gemeten en gewogen. Er is echt iets niet goed met die meetapparatuur hier op het cb, mijn kind past al een redelijke hoeverelheid kleding maat 68 niet meer, hoewel ze volgens deze maten nog met gemak in maat 62 zou moeten gaan!

Groetjes Ilona

Nou, hier precies hetzelfde hoor. De laatste keer was Yanick 60cm en 6920 gram maar maatje 62 past echt niet meer hoor!! Nu is Yanick ook wel een dikkie voor zijn lengte, maar toch.

Volgende week weer meten, ben benieuwd!

Terug
Bovenaan