Laatste update gewicht en lengte

Nou, hier ook een kleintje, hoor!
Loek is gisteren naar het CB geweest, met bijna 4,5 maand was hij 62,5 cm en 5860 gram. Sinds de vorige keer (3 weken geleden) is hij maar 0,5 cm gegroeid en 360 gram aangekomen. Lekkere slanke den! Geen spekrollen hier.

Wij gaan vanmiddag weer naar het cb...
Vorige keer (met 3 maanden) was Jason 65 cm en 6520 gram...

Vanmiddag liggen voor de 3e keer zijn prikjes weer klaar...
(Hopelijk gaat het net zo als de vorige 2 keer, dat ie maar heel eventjes huilt...)

Liefs,
Esther
Mama van Jason (05-03-2007)

Hoi!
Net bij het cb geweest. Nynke is morgen precies 6 maanden en weegt nu 8140 gram en is 70 cm lang!
Precies in het midden van de curve, hoe doet ze het he?

groetjes,
Dpahne

Jeetje nu zie ik inderdaad wel het verschil met jullie kindjes en die van ons.
Reaven was met haar geboorte al vrij fors. 53 cm en 3850 gram.

ze was vorige week bij het cb, toen was ze ongeveer 5 1/2 maand en was 66 cm en 9200!!!!!!!!! gram. Ze volgd de curve wel mooi maar zit wel bovenin. Ik geef haar ook echt niet teveel te eten. Gewoon gemiddeld. Hihi lekkere dikkertje!!

Liefs Nikè en Reaven

Hoi,

Joshua was met 4,5 maand 6785 gram en 62,6 cm... (Al was zijn lengte de week ervoor 63,5 dus??? dus gekrompen , nee hihi gewoon verkeerd gemeten staat wel raar op zijn curve trouwens)

Hij zit precies tussen de middelste en de onderste lijn in, hij is nu bijna even zwaar en groot toen ik 1 jaar oud was hihi. Ben nog steeds klein.

grt suuz mv joshua 8-2-07

Hoi hoi,

Mijn meissie heeft gisteren haar tweede prik gehad, hahaha ze is nu al aan de coctails. Vind het wel verschrikkelijk hoor die grote naalden in die kleine beentjes.
Gelukkig heeft ze er weinig last van gehad.

2 Juli was jadey precies 3 maanden en gisteren is ze dan ook weer gewogen en gemeten.
Hierbij de uitslag: lengte: 60,5 cm/gewicht 7050 gr.  ja ze laat het eten haar goed smaken hihihi.

Ik ben wel benieuwd wat jullie kleintjes nou eten/aten op deze leeftijd?

gr tammy

www.tammybeer.hyves.nl

Terug
Bovenaan