laatste voeding: laten liggen of wakker maken ??

hallo,

ik begin nu ook er zeker van te zijn dat je idd mee moet gaan in t ritme van je kind (mits mogenlijk) berjomin krijgt na zn badje van rond 19.00 zn laatste flesje en komt dan tussen 1.00 en 2.00 voor de volgende dus best een ruk,alleen daarna komt ie presies om de drie uur vanaf 7.00 slaapt ie tot een uur of 9.00 dus in t weekend kan ik dan toch beetje langer blijven liggen.
mijn man en ik slapen vroeg omdat om 4.45 de wekken voor mn man gaat dus als we om 21.00 in bed liggen dan kunnen we best lang slapen tot uur of 1.00 a 2.00. je moet gewoon kijken wat t beste bij je past.
wakker maken voor de voeding van 23.00 had bij mij ook geen nut dan kwam berjomin toch 3 uur later weer en nu kan ik om 21.00 lekker mn mandje in kruipen.

sucses met uitvogelen (pff wat een gepuzzel he)

groetjes simone

hallo,

ik begin nu ook er zeker van te zijn dat je idd mee moet gaan in t ritme van je kind (mits mogenlijk) berjomin krijgt na zn badje van rond 19.00 zn laatste flesje en komt dan tussen 1.00 en 2.00 voor de volgende dus best een ruk,alleen daarna komt ie presies om de drie uur vanaf 7.00 slaapt ie tot een uur of 9.00 dus in t weekend kan ik dan toch beetje langer blijven liggen.
mijn man en ik slapen vroeg omdat om 4.45 de wekken voor mn man gaat dus als we om 21.00 in bed liggen dan kunnen we best lang slapen tot uur of 1.00 a 2.00. je moet gewoon kijken wat t beste bij je past.
wakker maken voor de voeding van 23.00 had bij mij ook geen nut dan kwam berjomin toch 3 uur later weer en nu kan ik om 21.00 lekker mn mandje in kruipen.

groetjes simone

hallo,

groetjes simone

Wij doen het net weer even wat anders, ervaring met onze dochter heeft dat geleerd. Rond 18.00 uur krijgt ze een fles. In het begin maakten we haar wakker rond 20,30 voor een kleine fles van 60 ml. En dan rond 23.45 haar gewone hoeveelheid die ze drinkt.Die van half negen slaan we nu over en ze slaapt na de 18.00 uur fles door tot de 23.45 fles en daarna leggen we haar in haar wiegje en slaapt ze door tot een uur of 6 's morgens. Ze is bijna 2 maanden. Door dit ritme krijgt ze nu nog maar 5 voedingen, maar drinkt ze wel tussen de 600 en 700 ml. Ik denk dat je gewoon moet uitproberen wat voor jou het beste werkt.

Terug
Bovenaan