laatste voeding vervroegen?

alicia liep te vervelen met haar voeding.
dit is haar schema nu:
half 9 1e fles.
half 11 fruit
1 uur 2e fles
5 uur groente
half 8 3e fles
half 10 papfles.

maar de fles van half 10 drinkt ze maar half leeg!!
zou het helpen om haar om 9 uur of half 9 de fles te geven?
en dan die fles van half 8 rond 4 uur te geven en groente om 6 uur.

ik begrijp wel dat ze om half 10 de pap fles maar half leeg drinkt er zit te weinig tijd tussen die van half 8 en half 10.
ik zou om half 8 de laatste geven dus de pap fles! En bij haar groente om 5 uur een toetje ofzo.....

Ik zal eens even met het cb overleggen als ik jou was. Misschien kan je die laatste fles er wel helemaal af gaan laten en dan in de fles van half acht pap doen.

Ik zou ook eens overleggen met het cb, ik zou denken dat het een idee is om om 17.00 eerst een fles te geven half uur later beetje groente en dan rond 20.00 laatste fles, hoef je niks te laten vervallen en de groente is nog bijvoeding.

of je zou evt, de fles van 1uur om 11uur kunnen geven en dan om 1uur eerst de fruit en dan groente (of andersom) en dan om 16.00 en 20.00 een fles ;-)

@sammammie. Ik kreeg ook het advies de melk te minderen als hij dat zelf aangeeft, omdat ze ook veel uit het fruit en de groente halen. En zag net dat secretmom hetzelfde advies had gekregen. Boterham erbij en meer sap. Tussen die van secretmom en van mij schelen maar 2 dagen en zijn van de week 20 weken oud. Alicia is ruim een maand ouder als ik het goed heb en met 6 maanden gaan ze toch naar 3 flessen?

even het vervolg hhahaha. Ik zou de fles van half 8 wat rekken als dat lukt (half 9 of 9 uur)en dan die van half 10 laten vervallen. Ik zou wel bij haar groente en fruit wat sap of anders een klein beetje flesvoeding geven. Komt ze in ieder geval wel aan haar vocht. Het zal wel weer even zoeken zijn voor het goede ritme maar zeker het proberen waard. Succes!

Als ik haar tijden zie zou ik het zo doen:

8.30 fles
11.00 fruit
12.30 fles
16.30 fles
17.30 groente
20.30 fles

Jorn zijn schema is:

07.00/ 07.30 fles
10.00/10.30 fruit
11.00/11.30 fles
15.00/15.30 fles
17.00/17.30 groente
19.00/19.30 fles met pap

Vandaag heeft ie uitgeslapen tot 08.00 dus word gewoon alles een half uurtje opgeschoven.

Terug
Bovenaan