laatste voeding vervroegen?

zo doe ik het
7.00 /7.30 fles
10.00 fruit
11.00 fles
15.00 fles
17.00/17.30 groente
1830/ 19.00 papfles

en dan naar bed tot andere morgen
groente en fruit nog niet veel
omdat ze nog 4 maand is
dus vervang geen fles

@supertje,
ze krijgt tussen de middag ook af en toe een korstje brood. dat mochten we probereen van het cb. en ze vind het heerlijk! lekker in het wippertje of kinderstoel en dan uit der eigen handje!

Ethan heeft op dit moment dit schema.. maar hij wil nog wel eens klungelen als hij erg moe is en in de diepe slaap valt krijgt hij namelijk de voeding van 20uur pas rond 11 uur

+/- 05.00 bv
+/-10.00 bv
+/-12.00/12.30 fruit
+/-15.00 bv
+/-17.30 groente
+/-20.00 bv

kelly waarom begin je nu al met 6 maand voeding zo oud is ze toch nog niet net zo als brood.. dat je begint met een broodkorstje zou ik zeggen oke.. maar normaal begin met brood rond 7 maand

in alicia haar groei op boekje staat 6 maand.
en broodkorst krijgt ze ook al heel voorzichtig weg!
dinsdag wezen zwemmen en haar beetje brood gegeven het witte van een bolletje. en toen werd ze boos toen ze zag dat ik nog meer had. het gaat prima en het cb had ook al aangeraden het eerder te doen. ze heeft verder ook weinig kans op die allergieën want niemand in de familie is zo allergisch.

@kelly ze is toch bijna 6 maanden? Ik zou gewoon doen wat jezelf het beste vindt hoor. Als ze brood lust zou ik het haar geven. Zou wel kiezen voor bruin. Wit heeft niet zoveel voedingstoffen en misschien weer kans dat ze moeilijker kan poepen.

@dromertje. Ik heb het advies brood ook al gekregen hoor. Secretmom ook. En onze kindjes zijn toch nog een stuk jonger dan Alicia. Zou niet weten waarom je dan moet wachten tot 7 maanden.

oke.. ik weet niet anders dan 7 maand ik weet dat het vroeger in de tijd dat ik baby was nog wel eerder was.. maar dat dacht ze tegenwoordig juist weer voorzichtig er mee waren..

heb ethan ook wel eens broodkorst geven maar die had zo iets van hond hier dat mag jij hebben.. liga vind hij wel lekker om op te sabbelen

Terug
Bovenaan