He Suus en Lara,
Erg genoten van jullie verhalen over en weer!! Dat doen we echt heel snel een terrasje pakken en gezellig een flesje rose erbij!! En kletsen we dan lekker bij, dan wil ik jullie ook wel een tipje van de sluier geven over leven met een man en kind, en werken en vriendenkring en sporten en nog veel meer, en dan hoor ik van jullie wel of jullie dat wat vinden, en van jullie hoor ik dan de verre reizen maken, uitslapen zolang als jullie willen zo laat mogelijk naar bed gaan, geen rekening houden met!! enz gewoon, maar goed alles heeft zijn voordelen en nadelen, en ik geloof en hoop nog steeds dat jullie zo snel mogelijk zwanger zullen worden, en dat jullie dan ook dat leventje gaan leven, van werken, kindje vrienden sporten genieten, samen leuke dingen blijven doen, want dat is dus ook nog steeds voor jullie weggelegd, maar dat verhaal van jou Lara op het platteland is ook goed om even mee te maken en de keerzijde te zien van drie boerenvrouwen die heel jong met kinderen begonnen zijn, en geen kant opkunnen en dat hun leventje de hele dag hetzelfde is, koken om half 6 voor manlief en kids, wassen draaien huis schoonmaken en om tien uur het bed inrollen en de volgende ochtend weer vroeg op voor het gezin!! Kan me goed voorstellen dat ze dan dat willen wat jij hebt Lara, maar goed jullie worden net zoals ik gewoon een vlotte mamma die gewoon ook nog Mick wil zijn en niet alleen mamma. Een vriendin van mij vertelde een verhaal, ze bracht haar dochtertje naar school, kind in kinderwagen zij er achteraan skeeleren in een heel strak pakje het schoolplein op, gelukkig kreeg zij herkenning van een andere moeder die in een heel vlot pakje met hoge hakken 1 van haar kinderen ophaalde, terwijl al die andere uitgezakte mamma's helemaal in chock waren van dat willen wij nu ook wat doen wij verkeerd ach ze zijn gestopt met werken, maar goed sommigen kunnen ook niet anders omdat het best lastig is om opvang te vinden na school ook omdat de wachtlijst voor bso naschoolse opvang zolang is en het is maar afwachten of we een plekje krijgen, maar goed het is en blijft belangrijk als je mamma bent, blijf je zelf opmaken, vooral aantrekkelijk blijven voor je vent. Maar goed ik wil er alleen maar meezeggen dat alles zijn voordelen heeft, de stellen die bijvoorbeeld helemaal niet voor kinderen kiezen dat is ook een keuze, en wat we ook kiezen dat leven moeten we aanvaarden toch!! Ik ben nog steeds heel blij dat ik mijn dochtertje van 4 gekregen heb, en leg me er ook bij neer als de tweede niet zou lukken, dan moeten we toch blij zijn met wat we hebben.
Tot snel maar weer,
Liefs, Mick