Lara

Ha die Lis,

een kapper mag gewoon een paar duiten kosten! Werkt heel goed door tot diep in je haarwortels en ver daarbuiten!!!! Dat heeft een vrouw toch gewoon nodig? (denk in een keer aan die reclame met die blonde babe die loopt te shoppen: heb toch ook recht op een beetje geluk?)..

Je schrijft over een operatie, maar heb even niet helemaal scherp hoe of wat? Heb je onlangs een kijkoperatie gehad?

Lara

die heb ik in december gehad en in feb. een echte om endometriose weg te halen. ik (dommie) dacht dat t een beetjevan hetzelfde laken een pak zou zijn, maar dat viel een beejte tegen....maar nu gelukkig weer helemaal kiplekker. dat werkt ook wel hoor, als je je lichamelijk heel slecht hebt gevoeld en dan eindelijk weer wat kan dan is dat zoooooo fijn, de eerste keer in een cafe ging ik helemaal iut mn dak...

Hee Lara,

Wat moest ik lachen om jouw bericht over heksenbrouwsels en knollentuin, hahaha!! Heel erg grappig.

Nee joh, die BB's helpen meer bij wisselende gemoedstoestanden. Heb je het al gelezen op die site?! Het is meer als je in een dip zit of als de obsessievalkuil op de loer ligt en daar wil iedereen altijd meteen uit toch!! En in Engeland heeft 40% van de bevolking er iets van in de medicijnkast staan. Het breekt hier nu ook door. Laatst stond de resque remedy al getipt in de Living (een van mijn favo bladen).
Leuk zo'n Afrikaanse mama die de kruidentuin op je los liet!
Dat ontslakken doet een vriend van ons ook regelmatig, wij lachen hem altijd stiekum uit 'wat is jouw avondmaal? Oh je eet modder vanavond, mmmmmmmm!!'
Maarja voor hem werkt het en hij geniet extra van alles daarna (gek hè?!):)

Die 3 R's is toch alleen als je al kids hèbt?! Ik ben blij als m'n poets komt, hang liefst zoveel mogelijk in de sauna of slaap veel uit (manlief is marmot, slaapt als ie woord bed hoort, ehum) en regelmaat, regematig hang ik in de kroeg!! Alhoewel we door de weeks niet meer zoveel wijn drinken, word ik zo duf van en ik ben 's ochtends op m'n best qua produktieve uren. De chocola heb ik ook afgezworen (1 week...), al die cellilutis op m'n benen om gek van te worden!

Over die onderzoeken; dat hoeft zeker niet, maar de regel is als je een jaar of 1,5 jaar bezig bent en het lukt niet met zwanger raken dan kan de huisarts je dooverwijzen naar de gyn. voor de man/vrouw onderzoeken of er misschien iets loos is/of de vruchtbaarheid in de weg zit. Maar er zijn ook mensen die dat gewoon willen weten en daarna verder niet het behandeltraject in gaan.
Ik weet ook dat ik zwanger kan raken, alleen na die mk duurde het mij te lang en gingen we de onderzoeken in. De rest vd story ken je. Een hele persoonlijke keuze of course.
Je zou het aan je gyn. kunnne vragen wat zij adviseert. Maar je moet er wel aan toe zijn, allebei! Als je meer info wilt dan hoor ik het wel, meis!
Je zit in elk geval gebeiteld met je timing!! Echt superfijn voor je dat je zo snel en goed herstelt hoor!

Tot snel Larara en McAra,
lfs. Suus

Hee Lis,

Gezelli dat je ook meebabbelt hier!
Die Erica winkels zitten meestal op de stations, maar je kunt de BB ook halen bij de reformzaak.
Op www.topcure.nl/resc2 kun je alles lezen!

Voel me inmiddels bijna de 'salesbabe' van die BB!!
Vette provisie hoor dat hadden jullie zeker niet door :)

Nou daaag!
lfs. Suus

He Suus,

Van Isabel was ik meteen zwanger!! Was ook wat jonger 32 jaar en dat scheelt echt een stuk, nu ben ik 36 en dan wordt de vruchtbaarheid een stukken minder dat zegt mijn gyn tenminste!! We zijn nu dik twee en half jaar bezig maar moeten zeker de maanden aftrekken dat we niet geklust hebben dus ik denk dan ander half jaar!! Vorig jaar zijn we in de mmm molen terecht gekomen en hebben alles laten onderzoeken, en alles is goed, en dan noemen ze het een onbegrepen vruchtbaarheidsstoornis!! En meestal raden ze dan ki en ivf aan!! Wij hebben besloten om daar niet mee te beginnen omdat dat ook heel erg zwaar is voor mij vooral hormonen prikken veel naar het ziekenhuis, mijn gyn heeft wel gezegd dat we ook op de natuurlijke manier zwanger zullen worden alleen dat dat dan wat langer zal duren voordat het zal lukken, hij zei ook dat hij begreep dat we niet al te lang wilde wachten vandaar dat hij ki of ivf voorschreef maar hij begreep ook heel goed dat we er niet mee willen beginnen!! En het is voor ons ook wat makkelijker dat te beslissen omdat we al een kindje hebben!! Het komt of het komt niet het tweede kindje, gelukkig is Isabel er niet heel veel mee bezig wel dat ze nu binnenkort een nichtje of neefje erbij krijgt, mijn zusje is nu twee weken overtijd dus de babie zal heel snel geboren worden, daardoor is zij nu wat meer met babietjes bezig van, dat zij ook graag babietje wil worden, maar verder heeft ze die periode gehad dat zij een broertje of zusje er bij wil, zij is daar wel heel kort mee bezig geweest, maar wij hebben daar zo min mogelijk aandacht aan besteedt!!

Tot snel weer hier,

Liefs, Mick

He Lara,

Ik vond het eergisteren ook erg gezellig!! En dat doen we echt snel een borrel drinken!! Hoop dat je een fantastische week krijgt met je vriendinnetjes en dat je je mannetje niet al te veel mist, maar goed dan hebben jullie een hoop in te halen volgende week!!

Heb jou verhaal over de knollentuin gelezen erg grappig ben je, moest aan Harry Potter denken bij professor Sneef of zoiets hoe ze les krijgen in vieze drankjes maken hahaha.

Tot later,

Liefs Mick

Hey lieve Mick,

Fijn dat je me dit allemaal hebt verteld over jouw/jullie situatie!
Goh joh, onze situaties lijken ook een beetje op elkaar, grappig!
Als ik geen mk had gehad, hadden we nu ook een kleintje gehad (maar helaas!), en ook daarna is bij ons 'onbegrepen vruchtbaarheidsstoornis' geconstateerd.
Ik vind het bijzonder dat jij en ik Lara elk hun eigen verhaal hebben en dat er toch ook zoveel parallellen zijn , waardoor we (en de rest hier) elkaar zo goed kunnen begrijpen!
Ik vind het ook erg knap dat je die rust hebt gevonden, van het komt of het komt niet. Ik ben toch een ongeduldiger typje (maar heb natuurlijk ook nog niet het geluk gehad om moeder te worden...), hopelijk brengt IVF ons uitkomst.

Lachen hè die La Lara met haar knollentuin!! Over tuinen, heb jij ook een lekker tuintje of is het strandje in het bos meer jullie tuin?! En werk je er nog bij of ben je fulltime mama?
Spreek jullie hopelijk snel 'life'!
Knuffel, Suus

Terug
Bovenaan