Hee Lara,
Wat moest ik lachen om jouw bericht over heksenbrouwsels en knollentuin, hahaha!! Heel erg grappig.
Nee joh, die BB's helpen meer bij wisselende gemoedstoestanden. Heb je het al gelezen op die site?! Het is meer als je in een dip zit of als de obsessievalkuil op de loer ligt en daar wil iedereen altijd meteen uit toch!! En in Engeland heeft 40% van de bevolking er iets van in de medicijnkast staan. Het breekt hier nu ook door. Laatst stond de resque remedy al getipt in de Living (een van mijn favo bladen).
Leuk zo'n Afrikaanse mama die de kruidentuin op je los liet!
Dat ontslakken doet een vriend van ons ook regelmatig, wij lachen hem altijd stiekum uit 'wat is jouw avondmaal? Oh je eet modder vanavond, mmmmmmmm!!'
Maarja voor hem werkt het en hij geniet extra van alles daarna (gek hè?!)
Die 3 R's is toch alleen als je al kids hèbt?! Ik ben blij als m'n poets komt, hang liefst zoveel mogelijk in de sauna of slaap veel uit (manlief is marmot, slaapt als ie woord bed hoort, ehum) en regelmaat, regematig hang ik in de kroeg!! Alhoewel we door de weeks niet meer zoveel wijn drinken, word ik zo duf van en ik ben 's ochtends op m'n best qua produktieve uren. De chocola heb ik ook afgezworen (1 week...), al die cellilutis op m'n benen om gek van te worden!
Over die onderzoeken; dat hoeft zeker niet, maar de regel is als je een jaar of 1,5 jaar bezig bent en het lukt niet met zwanger raken dan kan de huisarts je dooverwijzen naar de gyn. voor de man/vrouw onderzoeken of er misschien iets loos is/of de vruchtbaarheid in de weg zit. Maar er zijn ook mensen die dat gewoon willen weten en daarna verder niet het behandeltraject in gaan.
Ik weet ook dat ik zwanger kan raken, alleen na die mk duurde het mij te lang en gingen we de onderzoeken in. De rest vd story ken je. Een hele persoonlijke keuze of course.
Je zou het aan je gyn. kunnne vragen wat zij adviseert. Maar je moet er wel aan toe zijn, allebei! Als je meer info wilt dan hoor ik het wel, meis!
Je zit in elk geval gebeiteld met je timing!! Echt superfijn voor je dat je zo snel en goed herstelt hoor!
Tot snel Larara en McAra,
lfs. Suus