Lara

He lieve Suus,

Jeetje wat sneu dat je een miskraam hebt gehad!! Idd dan hadden jullie nu ook al een kleintje kunnen hebben. Dat ben ik ook met je eens dat we elkaar hier zo goed kunnen steunen. Heeft de gyn ook tegen jullie gezegd dat je het ook op de natuurlijke weg kan laten gebeuren maar dat het dan langer gaat duren voordat je zwanger zal worden!! Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie er voor kiezen iui en nu ivf, zeker als je nog geen kindje hebt, was ik er ook waarschijnlijk voor gegaan. Maar nu weet ik het niet zo goed, ik weet dat het heel zwaar is, maar goed nu heeft manlief nog zware rugpijn en dat zal toch eerst over moeten gaan, ook al zou ik dan misschien voor ivf gaan, voorlopig zit het er niet in, en hebben we dat besloten, en het lucht ook heel erg op. Ik ga nu even boodschappen doen echt niets in huis, dus spreek ik je later ok, en hoop inderdaad dat we snel met z'n drietjes lekker gaan bijkletsen op een terrasje hier in Utrecht of we kunnen ook naar Arnhem komen hoor.

Liefs Mick

Hee Mick!

He bah tekst weg!
Ik doe een nieuwe poging...nu met kopie!

Jaa, die miskraam hebben we al wel een plekje gegeven hoor...het heeft wel veel inpact op mij gehad. Volgens de homeopaat heeft de mk een 'krasje op m'n ziel' gemaakt waardoor het bij ons niet lukt. Klinkt beetje zweverig, maar hij bedoelt dat ik als een soort oester ben dichtgeklapt en dat ik me eerst weer open moet stellen, de onbevangenheid terug moet krijgen van toen ik net met de pil was gestopt, en dat vind ik dan wel weer mooi en redelijk aannemelijk.
Ik ben in die tijd na de mk wel op zoek gegaan naar antwoorden op de vraag waarom het nu steeds niet lukte en belandde daardoor een beetje in het alternatieve circuit. Ben eigenlijk ook niet zo'n kruidenmiep, maar de 'verdieping' om mezelf emotioneel beter te leren kennen vond ik wel heel fascinerend. Maar het antwoord zullen wij misschien nooit weten en daar moet je je maar bij neerleggen, that's life.
Ben nog steeds heel positief hoor, bij vlagen minder maar daarvoor hebben we elkaar!

Onze gyn. heeft nooit dergelijke uitspraken gedaan, wel iets van "statistisch is het een goed teken, het is immers ooit gelukt", en aan dat laatste ontlenen wij ook veel kracht.
Maar het blijft soms wrang van Mother Nature. Ach, onze tijd komt echt nog wel, meid!

Jij en Lara zijn ook hier van harte welkom, hoor! Ik woon dicht bij het Sonsbeekpark en daar kunnen we ook lekker met die rosé naar toe! Er is ook een terras dus da's makkelijk.

Ik ga weer effe wat doen (ben op m'n werk, foei!), heb jij de bliksemse bende aan boodschappen binnen?

Tot strakkies,
lfs., Suus

Kopie, check.

Terug
Bovenaan