Last van darmen en maag; 6 weken zwanger

Ik heb van de gynaecoloog poeders (movicolon) gekregen. Ook met aanpassen van voeding (vezels, groente/fruit en roosvice laxo) kon ik dagenlang niet naar de wc. 

Hoi ik ben nu bijna 8 weken en heb al 2 weken heel erg last van misselijkheid. Elke keer als ik in beweging kwam begon ik weer te kokken. Tot een uur of 3 's middags. Dus ik heb ook al 2 weken niet gewerkt. Ik had gisteren mijn eerste echo en kreeg van de verloskundige de tip dextro fruitsuikertabletjes. Je wordt namelijk ook misselijk omdat je suikerspiegel daalt. En als je moeite hebt met eten gelijk 's ochtends kan je wel beginnen met zo'n tabletje. Ik kreeg het advies om er 1 te nemen net voor bed, 1 als ik 's nachts naar de wc moet en 1 als ik wakker wordt. Verder kan je ze ook nemen als je je gedurende de dag rot voelt en echt niet aan eten moet denken.Ik weet nog niet of het mij goed gaat helpen, maar er zijn in het verleden in ieder geval veel andere vrouwen mee geholpen. Het is het proberen waard.

Ik heb al bijna 2 weken last van mijn darmen,  krampen etc.  Nu lees ik dat die davitamontabletten er ook voor kunnen zorgen.  Die slik ik ook vanaf dan. Toeval?  Vorige zwangerschappen hadden ik die van de kruidvat. Maar de davitamontabletten waren in de aanbieding dus dacht dat is mooi.  Ik ga nu morgen toch even kijken naar die van de kruidvat en bekijken of het dan weg gaat.  Het is wel supervervelend dit.  De hele dag diarree pff!

ik ben 9 weken zwanger en had eigenlijk, buiten misselijkheid in de ochtend, nergens last van tot ik vanavond super heftige buikpijn kreeg boven in mijn buik. na 3 uur pijn lijden de hap gebeld en mocht meteen komen.. geirriteerde maag waarschijnlijk door de zwangerschap.. ja maag en darm klachten horen er nu eenmaal bij

Terug
Bovenaan