@sania: flesje drinkt hij haast niet, pas tegen de ochtend. Als ik een fles geef dan drinkt hij misschien 30ml en dan slaapt hij alweer. Een speen is vaak voldoende, maar dan wel elk halfuur. @KL-E: haha ophogen wilden ze bij ons ook! Ja leuk maar hij drinkt het niet, waarom zou ik hrt dan maken? Ik geef nu 4x 210 maar soms gaat de fles helemaal leeg en soms blijft er 50 ml staan.. @BIHO overdag houden wij ook een schema aan met voedennderdaad. Elke 4/4,5uur een fles. Om 20:00 de laatste en dan tegen 21:00 naar bed meestal. Voeden, rechtop vanwege reflux, even samen spelen en vaak is hij dan al wel zo moe dat het slaaptijd is. De ene keer gaat slapen beter dan de andere keer, maar we laten hem wel op zijn slaapplek liggen met eventueel een ruisje aan en geven een speentje indien nodig. Hij slaapt overdag op wisselende plekken, s'avonds echt alleen in bed. We hebben hem een hele tijd rond 12 uur nog uit bed gehaald vooe een fles, maar die konden we of bijna geheel weggooien of hij dronk wat en sliep smorgens door zijn flestijd heen.. we gaan vanavond rijstebleom proberen, ik weet dat het geen garantie heeft dat t werkt, maar als we het niet proberen weten we het ook niet. Ben benieuwd!