Ledikant

Hai,

Welke kindjes liggen er nog in een ledikant?? Ik lees namelijk   veel   dat kinderen al  in een (groot) bed liggen.
Ik begrijp eigenlijk niet waarom.Sommige kinderen klimmen uit hun ledikant dan begrijp ik het heel goed dat ze een ander bed krijgen.
maar waarom hebben jullie nu al voor een bed gekozen??

Jesse slaapt nog steeds in zijn ledikant, dit gaat heel goed, volgens mij kan hij er nog wel een jaar in.
Zodra hij gaat klimmen gaat hij ook in een ander bed, maar dat is nu niet aan de orde.

gr linda

Hoi,

Ook Bas slaapt nog heerlijk in zijn ledikant. Ik moet er nog niet aan denken om hem al in een groot bed te hebben. Daar blijft hij volgens mij écht nooit inliggen....

En er is dus ook geen reden voor een groter bed. Geen broertje of zusje op komst en ook nog geen enge klim en val partijen.

Groetjes, Karin

Hoi,
Hier ook nog heerlijk het ledikantje hoor, zie niet in waarom niet..
Geen reden om naar een ander bed te gaan..ws pas eind dit jaar ofzo??
Ze past er nog prima in, en slaapt veel..heerlijk.
Iedereen maakt daarin eigen keuzes, en soms komt het zo uit, dat als er een baby bijkomt oid, je een ander bed kiest..
Maar hier ligt Lieve nog prima!

Gr Rina

Hoi hoi,

Ik heb Rik nu 2 weken in een meegroeibed liggen (nu peuterstand) en dat wilde ik eigenlijk eind dit jaar doen, maar een maand geleden besloot Rik met slaapzak en al uit zijn ledikant te klimmen/vallen.

Dus ik wilde niet wachten tot hij dit nog een keer deed en wat ernaan over hield.
Maar goed hij doet het goed in zijn nieuwe bed en vind het best een leutig gezicht, al worden ze wel ineens erg groot zo hoor.....

X Saskia
mv Rik 22 mnd

Jennifer krijgt deze zomer een nieuw bed. Een peuterbed of een gewoon bed daar ben ik nog niet uit!
Dit omdat er in September een kleintje bij komt en die dus in de ledikant gaan slapen!! Anders had Jennifer er voorlopig nog wel in gelegen hoor!!!

gr. Ilone

hoi

wij hbben het geprobeert om Bram in een peuterbedje te laten slapen maar helaas is dit niet gelukt.......dus Bram slaapt nu ook weer in zijn ledikantje
wij hadden het geprobeert omdat ik vrijdag wordt ge-opereerd en 3 weken niets mag tillen en een peuterbedje dan wat handiger is omdat hij hier zelf in en uit kan komen alleen was meneer iets te fanatiek met eruit komen

groetjes ilona

Wij hebben noodgedwongen er voor gekozen om Feline in een groot bed te leggen. Dit omdat ze er uit was geklommen en lelijk gevallen. Ze stond te krijsen en had een giga bloedneus. Echt zo erg. En dan is het nog goed afgelopen, want ik hoor wel eens anders...

groetjes Maris

Hey,

Hier ligt Sam ook nog steeds in haar ledikantje.   Wij hebben toen de tweede  op komst was  een ander (compleet) babykamertje gekocht. Sam was nog geen anderhalf toen ik uitgeteld was. Omdat ze 's nachts vaak tegen de spijltjes aanligt vonden wij het geen goed idee om haar al in een "groot" bed te leggen. Ik denk dat ze ook nog wel even in het ledikantje blijft liggen.

Groetjes

Terug
Bovenaan