quote: Marisa7 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-04-2009 21:13:18&apos

);
@ Saskia: wat bedoel je met: "Ik heb het liever nu als dat ie groter is en echt alle deuren en trapjes openkrijgt!!" Ik snap even helemaal niet waar je het over hebt.
Lotte ligt nog in haar ledikantje en die blijft daar ook in liggen tot ze zover is om in een groot bed te slapen. Ze slaapt ook nog in haar slaapzakje, want ze is nog niet toe aan een dekbedje.
Wij krijgen eind Juni / begin Juli onze tweede, maar we hebben gewoon een tweede ledikantje bij Ikea gekocht. Hiervan kan ook de zijkant uit, dus zodra Lotte zo ver is, kan die er uit en kan ze oefenen voor een groot bed.
Groetjes, Marisa
Sommige reageren hierop met de reactie dat ze niet willen dat de kleintjes uit bed komen. Ik vind dat een rare reactie.....ze doen dat over een half jaar toch ook?? MIsschien schrijf ik mijn reactie een beetje krom, maar anders kan ik het niet omschrijven. Oja en Rik ligt in een peuterbedje MET SLAAPZAK!! Dus die ligt ook nog neit onder een dekbedje hoor. Daar hoef ik geen ledikamtje voor te hebben en zoals ik zei, tis geen aanval maar een mening!!
Ik denk dat iedereen zelf het beste kan beslissen wanneer de kleine overkan, en ik heb besloten om het nu te doen om de bovengenoemde reden.
Verder wilde ik er geen discussie van maken, want dat zette ik ook al specifiek in mijn eerdere reactie.
En ik vind getypte berichten altijd anders over komen als ze bedoelt zijn haha
Dat is echt heel lastig om da op een juiste manier je mening weg te zetten.
Zo nu ga ik wat doen op het werk....want zit weer eens stiekum te forummen ;-)
Hoezo verslaafd.
Liefs Saskia
mv Rik 22 mnd