Ledikant

Hoi, mijn zoontje slaapt ook nog steeds in zijn ledikant, maar is hier 4 weken geleden wel al uitgevallen, ik was van plan om gelijk een ander bed te kopen, maar heb nog niet echt de tijd hervoor gehad.
Nu is hij hier ook enorm van geschrokken en is er ook niet meer uitgeklommen.
Ik ben zelf wel bang dat het een keer niet goed afloopt en ga denk ik toch maar binnenkort kijken voor een ander bed. Wel ben ik band dat hij niet meer snel zal gaan slapen, want meneer is een ontzettende draaikont en zal ook wel vaak uit zijn bed komen, maar ja dat zien we dan wel weer.
Gr.

Dylano slaapt ook al in een groot bed. Vanaf zijn 19mnd. Dit omdat zijn broertje op komst was, die nou in het bedje staat.
Ik was ook bang in het begin, maar het ging helemaal goed! Hij is er wel een paar x uitgevallen, maar dat gebeurd nu echt niet meer.
Hij kan gwn zelf zijn bed uitstappen als hij wakker is, en lekker gaan spelen in zijn kamer. Dit doet hij ook altijd...

Liefs Deb.

hoi allemaal,

ikenna slaapt sinds een half jaar (toen anderhalf) in een 1 persoons auto bed.
dit hebben we op advies van mijn oudste zus gedaan omdat mijn zoon iedere nacht wakker werd en het dan drama was.
van 1 tot 5 uur ongeveer zaten we dan met een huilend/krijsend kind en mijn zus heeft dit ook gehad met haar oudste dochter (nu 25) en bleek dat ze zich te opgesloten voelde in het ledikantje.
we hebben dus het bed gekocht en ons ikenna erin gelegd en hij is er in het begin 1 x uitgevallen en verder nooit meer en slaapt voor hele nachten door.
heel af en toe hebben we nog een probleemnacht maar dan gaat papa of mama er even bij liggen hem gerust stellen en meneer slaapt door.

voor ons de beste keuze geweest die we hebben kunnen maken.

liefs jolanda mv ikenna

Quintijn (27-07-07) ligt nog in zijn ledikantje. Hij is er één keer bijna uitgevallen (ik ving hem nog net op) en nu ligt er voor de zekerheid een reservematras voor het bedje. Ik ben bang dat hij continu uit bed komt als hij in een juniorbed ligt.
In oktober krijgt hij er een broertje of zusje bij, dus waarschijnlijk gaat hij wel voor die tijd naar een ander bedje. Maar eigenlijk wil ik hem heel graag nog een poosje in zijn bedje houden.

Hoi hoi,

Dit is geen aanval hoor, maar persoonlijk snap ik de redenatie van het uit bed komen niet??
Of een kindje nu 19 mnd, 22 mnd of 3 jaar is HET GEBEURT en ik heb het liever nu als dat ie groter is en echt alle deuren en trapjes openkrijgt!!

Rik ligt dus zoals jullie al hebben gelezen wel in een peuterbedje en Rik is een bonker en beweegt heel veel en is er niet 1 keer uitgekomen of gevallen!

Zo wilde dit toch effe kwijt.

P.s. nogmaals geen aanval wel een mening..

Liefs Saskia
mv Rik 22 mnd

Hai!

Tara slaapt nog in haar ledikant. Ze klimt er wel eens uit (hij staat niet op de laagste stand), maar omdat het tegen ons bed aan staat, klimt ze zo op ons bed.
Voor haar voorlopig nog geen groot bed, ze ligt prima zo.
Maar idd, soms komt er een nieuw kindje of vallen ze uit bed of vinden ouder het gewoon prettiger.

Groetjes,
Shivana

@ Saskia: wat bedoel je met: "Ik heb het liever nu als dat ie groter is en echt alle deuren en trapjes openkrijgt!!"  Ik snap even helemaal niet waar je het over hebt.

Lotte ligt nog in haar ledikantje en die blijft  daar ook in liggen tot ze zover is om in een groot bed te slapen. Ze slaapt  ook nog in haar slaapzakje, want ze is nog niet toe aan een dekbedje.

Wij krijgen  eind Juni / begin Juli onze tweede, maar  we hebben  gewoon  een tweede ledikantje bij Ikea gekocht. Hiervan kan ook de zijkant uit, dus zodra Lotte zo ver is, kan die er uit en kan ze oefenen voor een groot bed.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan