Leeftijd en duur

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ben best wel nieuwgierig...

Ikzelf ben 26 en mn vriend is 30 en zitten nu op ronde 18 voor eerste kindje. Het probleem dat het langer duurt ligt aan mij(eierstokprobleem), het zaad van mn vriend was uitstekend volgens gyn...

Mag ik weten hoe jullie er voor staan?

Ik ben 28 en mijn man 33 wij zijn nu zn 1,5 jr bezig voor ons eerste kindje en bij ons is naast problemen met mijn cyclus in het begin geen verdere oorzaken dat we niet zwanger worden. Ik heb eind juli een miskraam gehad dus zwanger worden zou moeten lukken :)

Ik ben 26 en mijn man is 28 ook wij zijn zo'n 1,5 jaar bezig voor ons eerste kindje. Ik had zo'n 9 maanden last van ontpillen en nu.. ja.. dat is de vraag, wij hebben net een eerste stap gezet richting de mmm.

mijn man is 28 en ik bijna 27 zitte in mmm zaad was niet goed verder tot op dat moment niets inmiddels ook meer dan jaar bezig.

nu heb ik hernia en voorlopig dus weer niks.

Mijn man is 28 en ik ben 24. Ik heb onregelmatige cyclus. Zijn nu 14 maand bezig. Zitten in MMM.

Ik ben net 35. Gaan nu voor de derde en dit is ronde 2. Mijn andere zijn 6 en bijna 4.
Ik was 28 toen ik zwanger raakte van nummer 1, in drie rondes.
30 toen ik zwanger raakte van nummer 2, in een keer raak.
Heel benieuwd hoeveel rondes t nu gaan worden. Hoop niet dat mijn leeftijd t moeilijker maakt.
Overigens gaan we t wel proberen maar hebben we ook af gesproken dat als t niet lukt we ook niet de medische molen in gaan en tevreden zijn met wat we hebben ;-).

mijn man is 25 en ik ben 24. Wij zijn nu 2 jaar bezig voor ons eerste kindje. alleen het zwanger blijven schijnt niet te lukken (7 mk's)

Zelf ben ik al 33 en mijn man 38. Als alles 'volgens plan' had gelopen, hadden wij nu twee kindjes gehad van +/- 4 en 1. Maar helaas duurt het allemaal wat langer en zijn we met de eerste anderhalf jaarbezig geweest en nu ook alweer bijna.

Of het aan de leeftijd ligt, ik denk dat het niet helpt. Maar ja, als je elkaar pas wat later leert kennen. Het beïnvloed wel mijn 'haast' om zwanger te willen worden.

Wenser

Terug
Bovenaan