Leeftijd en duur

Ik ben 29 en mijn vriend is 37. Wij zijn inmiddels 3 jaar bezig voor een eerste kindje. Alles is bij ons goed in orde, maar toch geen zwangerschap...

Liefs Daisy

Mijn man is 31 en ik ben 26. We zijn nu een half jaar bezig voor een eerste kindje!

ik ben 32 mijn man is 37 we zijn nu bijna 2 jaar bezig voor ons derde kindje.
nr 1 was in 6 rondes (incl ontpillen) (nu 5jr) en nr2 was meteen raak (nu 3,5jr). waarom het deze keer zo lang duurt.... ik weet het niet. waarschijnlijk leeftijd en gewicht. zitten nu in de mm maar ook wij gaan alleen voor de clomid en gaan niet verder!

Mijn man is 35 en ik 36 . Sinds februari gestopt met de pil, in mei was ik zwanger maar dat ging helaas mis. Nu op naar ronde 8 voor ons eerste kindje

Mijn man is 30 en ik ben 26 wij zijn 23 rondes bezig voor ons 1e kindje! Wij zijn onderbehandeling bij de gyn omdat de kwaliteit van het sperma niet voldoende is! Wij hopen binnen 2 maanden te kunnen starten met onze 1ste poging ICSI. En ik vind het erg spannend!

Ik ben 35, mijn man is 40. Nu ongeveer een jaar bezig voor kindje 2. Bij de eerste was ik 32 en dat lukte in 4 rondes.

Ik ben 27 mijn man bijna 34.. Zijn nu ruim 1 jaar bezig voor onze eerste.. Deze maand onze eerste IUI!

Terug
Bovenaan