Leeftijd en duur

Ik ben 24 en mijn vriend net 25 jaar.

We zijn nu dik 2,5 jaar bezig met ons eerste kindje.
Omdat mijn vriend chemo heeft toen hij 11j was is zijn hormoonhuishouding ontregeld.
Wij spuiten nu al die tijd hormonen om alles op orde te krijgen. We zijn nu aan het wachten of ivf of icsi iets word.

Ik ben 26 en mijn vriend 30, bij ons eerste kindje (helaas dood geboren) zijn we dik 1 1/2 jaar bezig geweest en met ons tweede kindje 2 maanden....nu in de 1e ronde voor ons derde wondertje, ben wel benieuwd hoe lang dit gaat duren!

Ik ben 26 en mijn man 30. We zijn net bezig zitten in ronde 1. ik heb wel al een zoontje van 4 jaar en hij was in 1x raak, wel bij een andere man. Dus wie weet hoe het dit x loopt ;) succes allemaal dames!

Mijn man is 29 en ikzelf ben 28. Wij gaan nu de tweede ronde in voor ons derde kindje. De eerste heeft maar 3 maandjes op zich laten wachten en de tweede kwam al in ronde 1. Zij zijn nu 3 en anderhalf. Maar, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst! Ben heel benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren. We wachten maar rustig af.

Succes meiden!!

wij zijn beide 34 jaar en gaan voor een derde,
onze kids zijn 9 en 6 jaar.
zijn vanaf januari bezig.
de eerste heeft ruim 1 jaar geduurd, de tweede kwam na 1,5 jaar geen anticonceptie, maar we waren ook niet echt bezig zwanger te worden.

Terug
Bovenaan