Leeftijd, gewicht + lengte

Wat een verschil tussen de kindjes zeg...
Ons 'poppetje' is 11 maanden en weegt 7830 gram en ze is 70 cm lang.
Klein van stuk dus. Ik had echt gehoopt dat ze inmiddels boven de 8 kilo uit zou komen. Ze zit sinds een paar weken in een grote autostoel maar haar gewicht laat het eigenlijk nog niet toe. Op zich zit ze er wel heel netjes in en staat hij altijd in de ligstand. De Maxi-cosi was ze erg beu, kan me ook wel voorstellen want ze ziet alleen de achterbank...

Raaf is van de week naar het cb geweest, hij is nu 9 maanden

hij is 74 cm lang, en 8440 gram. Hij is te licht volgens het cb. Maar ik kan er weinig aan doen... Hij is gewoon een lange sliert. Ik maak me nergens druk om, hij eet goed, ontwikkelt zich super en is gewoon een enorme blijerd!

Onze 'kleine' jongen is ook een echte reus. Hij was met 11 manden 80cm lang en woog 10,5 kilo.
Gewicht en hoofdomtrek bij de middenlijn en lengte helemaal bovenaan.

He!

wat een flinke kids allemaal!
Mijn mannetje is net zo als zijn moeder, klein maar fijn!
Hij is met 9   maand 9050 gram en 69 cm!

Hoi,

Vandaag zijn wij met Loek voor de 11 maanden controle geweest(aankomende woensdag wordt hij 11 maanden). Hij weegt  nu 10.900 gram en is 76 cm.

Gr. Chantal

Matthijs was vorige maand (11,5 mnd) bijna 11 kilo en 77 cm lang. Een heerlijk ventje dus.

hoi hoi,

Bij 7 maanden weer even gewogen bij CB.
Delissa is 7330 gram en 67 cm.
ze is in 1 maand weer 800 gram aangekomen..

Groetjes, conny

hehe ik kan ook eindelijk reageren. was weer 2 maanden geleden dat we bij het cb zijn geweest.
Gisteren dus geweest 11 maanden oud. 9210 gram en 74 cm.. ze zit presies in het midden van de curve..ben trots op me meissie, vooral om ze 2 prikjes weer kreeg, met de 1e geen kik en de 2e een kort huiltje..stoere meid.

xx bambi

Terug
Bovenaan