Leeftijd, gewicht + lengte

Het was voor onze kleine meid ook alweer een poos terug, maar afgelopen vrijdag hadden we dan eindelijk weer een afspraak bij het cons.buro. Normaal met 11 mnd maar vanwege drukte luktte het niet bijtijds, ze was nu op één week na 12 mnd (jaja, over paar dagen 1 jr !!)... Weer prikken gehad.. En inderdaad gewogen en gemeten.

Onze kleine meid is nu 77 cm en 9800 gr. Volgens mij is dat aardig volgens het boekje (héél iets boven het lijntje, maar is ze altijd al)...

Wat een hoop reusjes! Ons poppetje was afgelopen donderdag met 11 maanden en 11 dagen 73,5 cm en 9220 gram. Ze was prima gegroeid, we mogen nu ook overstappen op halfvolle melk en Sophie mag alles met ons mee-eten! De prikken vond ze wat minder...

In augustus mogen we weer terug, dan krijgt ze de BMR-prik, die schijnt nogal heftig te zijn... De afspraak is 2,5 week voor onze vakantie gepland, dus mocht ze ziek worden na de prik (meestal komt dat 1-2 weken erna) zou ze weer beter moeten zijn voordat we vertrekken. Iemand ervaring hiermee?

Vorige week met Jasmijn, 8,5 maand, naar het CB geweest. Ze woog toen 9015 kilo en 70.5 cm. Netjes dus. Verder gaat ze wel aardig volgens het boekje. Ze begint nu met tijgeren en kruipbewegingen maken. Zitten vind ze top en gaat ook heel goed.
Kortom lekker genieten dus.
Gr. Mamajo

Wow! Als ik het zo allemaal lees heb ik echt een reusje!!!
Ehhhhhhh Hollands glorie op Kreta??????
Domenikos was bij de laatste 'meting' bijna 5,5maand en toen al 9500gr en 69cm....
Hij is nu net 8mnd geweest en morgen wordt hij weer 'gemeten'.
Hij is groot en zwaar, niet overdreven dik. Maatje 74 zit krap, 80 zit goed.
M'n schatje is dol op eten. Z'n 'grote' broers waren echt niet zo reusachtig op die leeftijd.
Ik zal laten weten hoe de meting verliep.

groetjes,Priscilla

Nou, Domenikos is bijna 8,5 maand. 10,6kg en 78cm.

groetjes,Priscilla

Wij zijn 11/2 week geleden op het CB geweest bij 9 maanden en Celeste was 72 cm en ruim 9,5 kg. Niet zo raar dat ik af een toe pijnlijke  armen krijg van ronddragen.....

mor 74    

Vanmorgen met Nick naar het CB geweest.
Hij is nu 9 maanden en weegt 10890 gram en is 74.5 cm.
Pfff....schrok me dood joh, dacht dat ie rond de 10 kg zou zitten maar het is al bijna 11 kg....
In zijn laatste voeding mag ik ook geen rijstebloem meer doen, kijken hoe Nick erop reageert. Dit is toch ook weer een dikmaker....
Hoefde me verder geen zorgen te maken want ze zei dat een baby tot 1 jaar niet te dun of te dik kon zijn.
Verder doet Nick het super goed, en is hij altijd vrolijk.

Groetjes Mootje

Jasmijn woog op 6 mei 9015 kg en 71,5 cm. Ze gaat lekker dus.
Gr. Mamajo

Terug
Bovenaan