leeftijd?

hey allemaal

ik zit mij nou zo af te vragen hoe oud jullie allemaal zijn. ik zit alles zo lekker op mijn gemak door te lezen maar ik zou wel eens wat leeftijden willen weten. ik zelf ga over een paar maandjes stoppen met de pil ik ben bijna 23 is dat te jong voor een babytje???
groetjes Nathalie2

hoi nathalie2,
tne eerste wil ik zeggen dat je nooit te jong bent voor een babytje als je er zelf echt achter staat en voor kiest op het moment dat je ook een goede toekomst kan geven. Verder ben ik zelf ook 23 jaar en heb ik al sinds mijn 21e een kinderwens. maar ja toen zat ik nog op school en wij wilde nog naar australie en ja dan moet je gaan kiezen ben nu in australie gestopt met de pil en sinds december gaan we er voor dus wat dat betreft doe hoe het voelt ik weet wel waar je tegenaan loopt hoor maak dat zel fook wel mee dat anderen je te jong vinden maar dat is dan toch hun probleem. ik doe ook lekker waar ik zelf zin in heb het is mijn leven ik heb een huisje met een extra kamertje ik werk mijn mannetje werkt dus we kunnen het kindje een goede toekomst bieden en dat is belangrijk. liefs nicole

Hoi Nathalie2,

ik sluit me aan bij Nicole hoor. 23 jaar hoeft zeker niet te jong te zijn. Toen ik 23 jaar was werkte ik net een jaar en mijn vriend studeerde nog, dat was dus niet echt een fijne situatie om een kindje te krijgen (als het onverwacht was gekomen, was het evengoed van harte welkom geweest hoor). Wij zijn nu allebei 30 en helemaal klaar voor een kleintje van ons samen. Helaas proberen we al een jaar om zwanger te worden, zijn vorige week voor het eerst bij de gyn geweest....
Ik hoop dat het voor jullie sneller lukt!

Groetjes, Irene

Hoihoi!

Ik ben 25 jaar, in juli wordt ik 26. Ik heb al sinds mijn 23e een kinderwens, maar wij vonden het verstandiger om voor een kindje te gaan als ik (bijna)klaar ben met mijn studie. Over 2 maanden studeer ik af, dus nu is het een mooie tijd voor ons. Ik ben het er absoluut mee eens dat leeftijd niet de beslissende rol moet spelen, eerder de fase van je leven waar je in zit en hoe groot je kinderwens is. Het is belangrijker dat je een kindje wat te bieden hebt, dan dat je 22 of 36 jaar bent, vind ik!
veel liefs van Eef

Hoi Nathalie2,

Ik vind het niet te jong hoor.
Het belangrijkste is dat jij vindt dat je eraan toe bent.

Ik ben zelf 26 jaar en wordt dit jaar nog 27.
Maar als het aan mij had gelegen had ik wel een kindje gehad op die leeftijd.
Maar moest toen wel een relatie hebben en die had ik toen niet.
Maar ben nu gelukkig.

Suc6.

Groetjes van Cindy

Hoi Nathalie2,

Ik ben 25, en loop al zo'n 3 jaar met moedergevoelens rond. Maar dat kwam niet uit met mijn studie. Ik vind 23 ook echt niet te jong hoor!

Groetjes Femmy

Terug
Bovenaan