leeftijd?

Hoi Nathalie,

Ik ben 27 en ik ben net gestopt met de pil (sinds februari). Ik loop ook al heel lang met moedergevoelens rond, maar had eerst niet de goede kerel en dan duurt het even voordat je met de ware Jakob er wel voor durft te gaan. Voordat ik op dit forum kwam vond ik mezelf eigenlijk nog veel te jong om moeder te worden, hoe graag ik het ook wilde. Nu merk ik dat zeker niet tot de jongste behoor: het is ook maar net wat in je vriendenkring en familie "gewoon" is. Bij mij in de familie zijn ze allemaal wat ouder en in de vriendenkring zijn we (voor zover ik weet) een van de eerste met een duidelijke kinderwens.
Ga je gevoel achterna, dat klopt meestal wel! Heel veel succes met zwanger worden en laat je niks aanpraten door (oudere) mensen die denken dat ze het beter weten!

Groetjes Kiki

Oeps, ik voel me bijna een oma tussen jullie in! Ik ben 37 en al een bijna jaar aan het proberen voor het eerst zwanger te worden. Ik ben jaloers op jullie. Lekker doen wat je hart je ingeeft hoor! Ik heb misschien wel te lang gewacht, laat je dat niet gebeuren!
Groetjes el.

hoi naamgenoot,

ik sluit me helemaal aan bij de rest,als je zelf vindt dat je er klaar voor bent,waarom zou je dan nog wachten?
ik ben zelf 21 op 1 mei wordt ik 22.wij zijn sinds december bezig.
er zijn altijd mensen die zeggen dat je te jong bent,maar ik trek me er niks van aan.het voelt goed om nu al bezig te zijn met kinderen en ik heb altijd al jong willen beginnen aan kids.nu is nog de hoop dat het lukt.
zou me dus niet te druk maken over wat anderen denken,zolang het maar bij jullie goed voelt.

liefs nathalie

Ik was 23 toen ik zwanger werd. Goeie leeftijd hoor!! Ik vind het heerlijk om jong moeder te zijn. Ik heb zelfs een tweede en wil binnenkort een derde..
Gewoon doen!! Zeker als je denkt dat je er klaar voor bent en de vlinders in je buik voelt..

Ik ben 26 en had al n kinderwens op mn 16e maar dat vond ik wat te jong, en mijn vriend wil netals ik graag kinderen dus 23 is echt niet te jong hoor;)
dus veel succes
groetjes Jacqueline2

Terug
Bovenaan