leeftijd?

Hoi Nathalie,

Wat heet jong?
Wanneer je er klaar voor bent maakt leeftijd niets uit, dat verschilt per persoon. Mijn man is 24 en ik ben 26 en onlangs ben ik gestopt met de pil.
Het belangrijkst is dat je er beide klaar voor bent.

Liefs Linda

hoi hoi

ik ben het helemaal met de dames hierboven eens.

ik ben vorig jaar augustus gestopt met de pil en ik was toen nog 22 ben nou dus 23

er gewoon voor gaan zou ik zeggen als jij je er goed bij voelt heeft de leeftijd er niet zo veel mee te maken.

dames suc6 met alles
groetjes en liefs jorenda

Hoi,

Ik zelf ben 25 jr ( word in juli 26 ) en ik wil ook graag jong moeder zijn. Dus ik ben het met iedereen eens. En als jullie er samen voor 10000000000 % achter staan is het al helemaal ok.

Echt te joing vind ik onder de 20 jr, maar dat is mijn mening.

Groetjes en veel plezier met zw worden van mij.

hoi nathalie 2

Natuurlijk ben jij niet veel te jong. Als jij voor jezelf denkt dat je alles op een rijtje hebt en er daadwerkelijk aan toe bent, kun je er toch mee beginnen. Ik zelf ben 26, heb een goede baan en al een tijdje getrouwd. Mijn man en ik vinden dat we er nu aan toe zijn. En het klinkt er stom misschien, maar het kan natuurlijk voorkomen dat je niet gelijk zwanger ben, wat ik niet voor je hoop natuurlijk. Ik ben vorige maand gestopt met de pil en hoopte dat het in 1 keer raak zou zijn, ik voelde me zelfs al een beetje misselijk, maar wat bleek vorige week gewoon ongi. Jammer, maar we zijn pas bezig, dus we gaan gewoon door met goed moed. Succes Nathalie 2

Terug
Bovenaan