Leeftijd?

<p>Hoi dames,</p><p>Even kort wat over mezelf: bijna 34 jaar, mijn vriend is bijna 39 jaar. Mijn vriend komt uit het buitenland en is sinds februari 2018 bij mij in Nederland (JOEPIEEEE). In augustus 2018 spiraal laten verwijderen en sindsdien aan het proberen om zwanger te worden. Helaas tot op heden nog niet gelukt.</p><p>Hoe 'oud' zijn jullie? </p><p>Groetjes Tulpje</p>

Ik ben 35 en mijn vriend 41. Nu 37.4 weken zwanger. Dus wat leeftijd betreft is alles normaal bij jullie hoor ? maar bij de een duurt het wat langer dan bij de ander om zwanger te worden. Ik ben in oktober gestopt met de pil en was in april zwanger, dus met 6 maanden. Succes ! 

Ik ben 25, was 24 toen ik zwanger raakte. Niet gepland, maar zo gewenst en welkom!

Heel veel succes met je journey! 34 is een mooie leeftijd.❤️

Ik ben 41 en mijn vriend 42... nu 27 weken zwanger!
Bij ons duurde het 2 jaar voordat het vruchtje wel bleef plakken. Maar zelfs op latere leeftijd kan het nog!
Het is geluk hebben, gewoon volhouden en goede hoop blijven houden en niet vergeten lol blijven houden. Dat heeft ons heel erg goed gedaan! (Naast dat het soms ook moeilijk was hoor)
Succes!
Groetjes, susanne

Hoi! Ik was 25, 34 en nu 35 jaar en 39 weken zwanger. Bij ons heeft het erg lang geduurd om voor de 2e zwanger te worden. 
34 is echt een mooie leeftijd om zwanger te worden vond ik, maar ik had de ervaring die ik jong heb opgedaan voor geen goud willen missen. 
Succes! Hoop dat het jullie ook lukt!

Terug
Bovenaan