Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik 31 en vriend 28. Zoontje van een jaar en 26 weken zwanger van de 2e. Bij de eerste binnen 4 maander zwanger nadat we echt zijn gaan proberen en nu ongepland (maar nu erg gewenst) zwanger. Wij hebben geluk dat het zo makkelijk ging. Hopelijk mag het bij jullie ook snel zo zijn! (Vanaf augustus is nog kort hoor, hoewel dat vast niet zo zal voelen als je graag wil)
Ik was 33 toen ik zwanger raakte en afgelopen oktober bevallen van een kerngezonde zoon op mijn 34e.
Ik heb wel pcos, dus zwanger worden ging niet vanzelf.. Maar heeft niks met leefrijd te maken..
Veel geluk en succes, hopelijk mag je snel zwanger worden!?
Op mijn 28e mama geworden, 11 maanden na stoppen pil. Vond het toen ook erg lang duren voordat het raak was, was er ook ontzettend mee bezig. Toen een maand niet zo mee bezig vanwege verhuizing en toen was het raak. Nu 29 jaar en een zoontje van net 1 jaar.
Wat een hoop reacties!! Jong en 'oud'....maar er is niet echt een pijl op te trekken haha.
Mijn zus was 37 toen ze de 1e kreeg en 39 jaar met de 2e. Wel bij allebei snel zwanger geraakt. Maar ja, het zegt dus allemaal niks.
Wij gaan gewoon vrolijk verder! Ik ben er wel bijna dagelijks mee bezig... Hoop dat het snel raak is.