Leeftijd?

Ik ben 26 en mijn vriend is 30. 22 weken zwanger en tegen de tijd dat ons mannetje geboren gaat worden zijn wij 27 & 31. :) 
Wij hadden beide jong ouder willen worden en eigenlijk hadden we ook al lang kinderen willen hebben, maar we hebben elkaar een jaar geleden pas ontmoet haha. Voor ons beide de eerste. 

Heel veel succes! 

Ik ben 42 en heb al 2 kinderen uit een eerdere relatie. Ben nu een half jaar bezig maar zonder resultaat nog. Raak er beste beetje gefrustreerd van en kan het niet loslaten. Zijn er meer die hier last van hebben ?

Hi Beelove en Anoniempi,
Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Hopelijk gaat alles goed? 
Ik zal mij even kort voorstellen. Ik ben Denise en ben redacteur bij het programma Vier handen op één buik. Wellicht ken je het programma? In het programma volgen wij aanstaande jonge moeders. Hoe maken zij zich klaar voor het moederschap en waar lopen zij nog tegeaan? Met deze punten willen wij de jonge moeders helpen en dat doen wij niet alleen. Nee. We hebben de hulp van een aantal bekende moeder en een team van experts. Ik ben benieuwd of jullie geïnteresseerd zijn om mee te doen aan dit programma (geheel vrijblijvend natuurlijk :)) Ik hoop van jullie te horen. In ieder geval geniet van je zwangerschap. Groetjes, Denise

Mijn man is gisteren 36 geworden en ik wordt volgende week 31. Ik was binnen 2 maanden zwanger en inmiddels zit ik in de 30e week. We vinden dit beide een fijne leeftijd om aan een kindje te beginnen, voelt gewoon goed. We zijn ons er zeker ook bewust van dat we veel geluk hebben gehad dat het zo snel ging en dat dit zeker niet vanzelfsprekend is. 
Liefs

Terug
Bovenaan