Leeftijd

Dag dames.<br />Wat was de leeftijd waarop jullie je eerste kindje kregen? Ik word 27 net voor de kleine er is en merk dat er veel verschil is in mening. <br />Sommigen vinden mij jong en sommigen vinden dat het al veel eerder had gekund. <br />Wat vinden jullie?<br /><br />Edit. Mijn leeftijd is voor mij geen issue. Dit was gewoon de goede timing voor mij / ons.<br />Maar was gewoon eens benieuwd hoe andere vrouwen hiernaar keken. <br />Begrijp namelijk nooit zo goed waar die meningen allemaal vandaan komen. <br />Zeker niet nu ik lees dat redelijk wat vrouwen in de reacties dicht rond mijn leeftijd hun eerste kregen.

Ik ben net 27 geworden en mijn kleintje is nu 10 weken. De ene word heel jong moeder de ander wat ouder. Iedereen doet het wannneer ze eraan toe zijn

In deze tijd ben je nog relatief jong. 50 jaar terug zou je als oud zijn bestempeld;). Ik was 29 jaar. Helemaal prima. Ik zou me er niet druk om maken. Geniet!

Mensen vinden altijd wel wat. Het zal mij aan mijn reet roesten wat een ander doet ? Ga vooral voor een kind als je er klaar voor bent, of dat nou op je 21e of 41e is.

Ik was 28, bijna 29. Volgens mij ligt het meer aan jou als persoon of je er klaar voor bent niet aan leeftijd. Ik was gelijk de eerste poging zwanger, en vond het echt een hele levensverandering. Misschien was voor mij een jaartje later zelfs beter geweest (heeel gelukkig nu hoor). Vrienden van ons waren allemaal relatief vroeg, 24, 25, 27 en gelijk geboren ouders heb ze nooit te jong gevonden.  

Terug
Bovenaan