Leeftijd

Ik ben op mijn 38e mama geworden van mijn eerste kindje. Ik krijg hier vrijwel nooit opmerkingen over.
Maar net als hierboven ook al staat: het gaat er niet om wat een ander vindt, maar of je er zelf klaar voor bent.
Misschien hard maar mensen die je, om wat voor reden dan ook, onzeker proberen te maken, moet je zoveel mogelijk proberen te ontwijken. Want daar heb je echt niks aan.
Geniet van je zwangerschap!

Bij mijn 1e kindje was ik 27 en nu bij de 2e 29. Dus ik denk heel normaal qua leeftijd. Je voeld zelf wanneer je er klaar voor bent. Ik wilde altijd jong moeder worden.. Maarja mijn wederhelft was er nooit eerder klaar voor en dat ik natuurlijk ook belangrijk. Hij is ook 7mnd jonger dan ik dus... Maar zodra jij en je partner voelen er klaar voor te zijn. Dat ik de juiste leeftijd!

Ik wilde vroeger altijd graag jong moeder worden. Uiteindelijk op mijn 36ste bevallen van de 1e en nu ben ik 40 en 33 weken zwanger van de 2e. Soms loopt het leven anders..

Weet je, er is geen goed of fout. Leeftijd is niet belangrijk en t is prima om kinderen te krijgen s je 20 bent, maar ook als je 40 bent.

Mijn man was 33 toen onze eerste geboren werd. Mijn zwager was 23 toen zijn eerste geboren werd. Allebei prima, maar t is wel gek om te beseffen dat mijn man (nu 37) een kind van 4 heeft en mijn zwager heeft op de leeftijd van 37 een kind van 14. Zo gek en bijzonder!

Ik was 31, na 5 jaar proberen en een paar miskramen. Je hebt het niet voor het zeggen en ik dan dat een 'normale leeftijd' een leeftijd is waar je jezelf goed bij voelt. 

Ik ben bijna 37 en heb een dochtertje van 18 maanden en ben nu zwanger van de 2e. De papa wordt bijna 40. Mijn zusje is op haar 24e al moeder geworden. Allebei prima denk ik. Hopelijk verloopt je zwangerschap goed en trek je je niet te veel aan van wat anderen vinden. Het is zo'n mooie tijd! (Als je niet te veel kwaaltjes heb..)

Terug
Bovenaan