Leeftijd

Prima leeftijd toch? Het probleem ligt bij de ander als ze daar een andere mening over hebben.
Ik was 25 toen ik moeder werd. Bijna iedereen vroeg of het een ongelukje was, terwijl ik er 1,5 jaar lang vruchtbaarheidsbehandelingen voor heb moeten ondergaan. Mensen hebben geen idee waar ze het over hebben. Ze kunnen niet in jouw moederhart kijken of je er wel of niet klaar voor bent.

Jong moeder zijn is me trouwens heel goed bevallen. Letterlijk en figuurlijk. Je hebt super snel je oude figuur weer terug. Je hebt niet zoveel last van gebroken nachten. Je bent snel weer fit om alles aan te kunnen.

Het maakt niet uit hoe oud je bent, zodra je zwanger bent vindt iedereen overal wat van. Niks van aantrekken. Ik ben met 34 trotse moeder geworden van ons zoontje. Hij is nu 3 maanden en ik alweer een jaartje ouder ;-)

Maakt toch niet uit hoe oud je bent als je moeder wordt... het is ook net hoe je situatie is. als jij er blij mee bent en klaar voor bent is het goed toch.
Achteraf ben ik blij dat ik geen kinderen heb met mijn ex, en mijn huidige partner en ik hebben elkaar pas leren kennen toen ik 33 was. Het heeft even geduurd voor het gelukt is, maar ik ben op mijn 38e trotse moeder geworden van een meisje en inmiddels ben ik 40. Oud? Tsja, bij de verloskundige kwam ik oudere en jongere aanstaande ouders tegen, het is wat het is. 

Hi! Ik was 22 met mn dochtertje dat ik een positieve test had. 23 bevallen van mn dochtertje en ik ben nu weer zwanger van de tweede. Ben nu 24 en zal bevallen als ik 25 ben.

Leeftijd is maar een getal zeg ik altijd. Er wordt mij nog steeds gevraagd of het wel gepland was (ja zelfs door vreemden)

Terug
Bovenaan