leeftijd

Ik was 27 toen ik met de pil stopte, 28 toen ik zwanger werd, 29 toen Hannah geboren werd en over een kleine drie maandjes word ik al weer 30...

Ik had ook wel al iets eerder aan kinderen willen beginnen, het kriebelde al een tijdje in elk geval toen we er voor gingen, maar we wilden heel graag eerst trouwen en daarna pas voor kinderen gaan en door werk/verhuizen ed was dat trouwen er eerder nog niet van gekomen.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Ik was 26 toen ik zwnager werd, 27 toen isabel geboren werd en inmiddels 28.

Groetjes Sharon

Nou hier komt de "oma" onder de moeders, ik was begonnen toen ik 32 jaar was, 33 toen ik 2 x zwanger ben geraakt ( de 1e eindigde in een miskraam) en 34 jaar toen Justin werd geboren. Op 8 juni j.l. ben ik al weer 35  geworden   en shit wat gaat die tijd snel! Ik dacht na mijn miskraam het bij 1 kindje te houden maar de wens voor een 2e is toch wel heel sterk dus nu is het hurry hurry voor nummer 2 vanwege die fijne leeftijd!  

Groetjes,

Puk

P.S. Issie nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik was 25 toen ik beviel en ben inmiddels 26. Ik had graag jonger kinderen gewild, maar helaas duurde het zwanger worden nogal lang (2 jaar).

Groetjes,
Natasja

Hey dames,

Wat n leuk onderwerp en genoeg echte jonge mama's.

Ik raakte zwanger op mn 24e en   was 25 toen ik beviel,ben nu net 26.

Als t aan mij had gelegen was ik nog eerder mama geworden maar mijn vriend was er nog niet aan toe.

Heerlijk genieten zo met n wondertje he

groetjes ramona

Ik was net 23 toen ik zwanger raakte en nog steeds 23 toen de eerste kwam.
En ik was 27 toen de tweede eruit floepte en inmiddels 28.
Vriend-lief is bijna 35
Sil

Hallo dames,

Ik was 23 toen ik zwanger werd, 24 toen ik beviel en ben gisteren 25 geworden.

Wat leuk om te lezen dat er zoveel jonge moeders zijn.

hoi,

ik was 22 toen ik zwanger werd en toen ons ventje geboren is, was ik ook 22 ,
inmiddels ben ik 23   en mijn man ook

groetjes maiko1984

Terug
Bovenaan