leeftijd

Hier echt de oma der oma's... ik ben inmiddels 38, was 37 toen Daisy werd geboren. Gewoon niet eerder de juiste pappa gevonden :) Heel erg helaas want ik vind het soms zo leuk dat ik wel zes kinderen zou willen hahahahaa.

nou volgens mij ben ik de jongste mama hier !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik was 26 toen ik stopte met de pil en zwanger werd, 27 toen ik beviel van mijn dochter (doodgeboorte na 41 wk). Na 4 mnd weer zwanger en met 28 bevallen van mijn zoon. Ik word over 5 wk 29.

Hopelijk krijg ik voor mijn 30ste nog een kleintje. We gaan er binnenkort weer voor.

Groetjes Liesje

Ik ben helemaal een jong moedertje, inmiddels nl. al 3 kids! Op m'n 21ste werd na een zwangerschap van 31 weken een dochter geboren. Zij heeft heel kritiek gelegen en moesten rekening houden dat ze er iets aan over hield,  maar tot nog toe is er helemaal niets  van te merken. Vorig jaar september nog voor een laatste controle geweest en mogen nu wegblijven. Onvoorstelbaar! Met m'n 23ste hebben we nog een dochter er bij gekregen en een half jaar geleden (20 december) hebben we er een zoontje bij. Erg leuk na 2 meiden. Ik ben nu dus 25. Piepie nog he!

Hallo,
Ik was 27 toen ik stopte met de pil; bij 29 zwanger en bevallen. Inmiddels alweer een aantal maanden 30. Mijn man is nu 34.

Petra

Terug
Bovenaan