Leeftijd....

Ben benieuwd naar de leeftijden en of het bewust gekozen is dat je nú mama wordt..

Ik zelf ben nu ruim 32, krijg de 3e.Was 29 toen de 1e kwam.
Toen ik 20 was wilde ik nix liever dan mama worden, maar nu ben ik heel blij dat ik eerst wat levenservaring had voor dat die grote verantwoording kwam.
t Was overigens toeval dat ik niet eerder kinderen gekregen heb, k heb de man van mn dromen leren kennen toe ik 27 was...
 
Ik ben 20 jaar en verwacht me eerst kindje.
Ik heb er niet bewust voor gekozen. Maar ben blij dat er eentje op komst is.
Want mijn grootste droom was om moeder te worden en niet al te oud.
 
hoi,
ik ben 36 de eerste kreeg ik met 23 jaar bewust gekozen de tweede met 25 ook bewust en de derde nu met 36 niet bewust maar wel heel blij mee geniet er meer van en weet wat me nu te wachten staat.
groetjes
 
Ik ben vandaag 31 geworden :)!
Het is mijn eerste, geheel bewust. Als mijn vriend niet dwars had gelegen was ik misschien al moeder geweest hahaha! Ik wilde vanaf mijn 29e echt heel graag, mijn vriend wilde nog 2 jaar wachten, maar (gelukkig voor mij) zijn we afgelopen november begonnen en was het meteen raak :D!
 
Ik ben nu 26 en zwanger van de 2e. Mijn 1e is geboren toen in 25 was, ik werd zwanger ( gepland ) op mijn 24e.
Ik heb altijd al jong moeder willen worden en ben er ook erg blij mee dat dit gelukt is.
Ik kan nu al verschil merken dat deze 2e zwangerschap zwaarder is. Moet er niet aan denken om dat te hebben als je al richting de 40 gaat.
 
Terug
Bovenaan