Leeftijd....

Ik ben 26 en zwanger van de eerste. Was niet echt zo gepland, was eigenlijk de "bedoeling" dat er 2 jaar geleden al een was, maar dat mocht niet zo zijn. Maar nu helemaal in de wolken:)
 
Ik ben nu 25 jaar en heel gepland zwanger :)
Mijn vriend en ik zijn al 10 jaar samen en wisten dat we allebei kinderen wilde. We hebben bewust gewacht tot het juiste moment. Nu we allebei een baan hadden en net een mooi huis gekocht wilde vooral ik heel graag een kindje. Ik had al wat langer 'last van klepperende eierstokken' maar we wilden alles mooi voor elkaar hebben en het kindje een goed plekje geven :) nu kan ik mijn geluk niet op :) geniet met volle teugen van de zwangerschap!
 
Bij de 1e was ik 34 en gepland.
Nu ben ik 37 en deze is voor ons besloten.
Door de antibiotica door de pil heen.
Nooit in gelooft maar het kan dus echt.
En erg gewenst anders had het niet meer gehoeven aangezien mijn leeftijd.
Salvador is tentijde van de uitgerekende datum 3 1/2 dus een mooi leeftijdverschil
 
Ik ben 30 (in juni 31) en bewust nu pas zwanger. We hebben er lang over getwijfeld of we uberhaupt wel een kindje wilden proberen te krijgen. Eind 2009 hebben we besloten er toch maar voor te gaan en na heel wat gedoe met gynaecoloogbezoeken en hormoontabletten, nu dus erg bewust zwanger geraakt.
 
Heyhey, Ik ben 29 en gepland zwanger van de 2e. Wel snel na de eerste en ook dat is gepland....(volgens mij is er hier op het forum een nóg rappere mama)....16 maandjes is mijn 1e als de 2e geboren moet worden.
Ook ik had toen ik 22 was ONGELOVELIJK last van rammelende eierstokjes, zo erg zelfs dat ik soms moest huilen dat ik niet zwanger was, haha! Manlief wilde er toen nog niets van weten, wilde eerst een vaste baan en een huis etc. Nu ben ik blij, net als JIG, dat ik toen niet zwanger ben geweest, want ik heb na mijn 22 de moooooooooiste tijd van mijn 'jeugd' gehad!!
 
Ik ben 26 en zwanger van de eerste. We zijn dit jaar 10 jaar samen, hebben een maart 2010 ons paleisje (toen nog bouwval) gekocht en zijn in juni 2010 getrouwd.
In oktober gestopt met de pil met de gedachten dat het wel een tijdje zou duren. Dus dat we in zomer 2011 ongeveer (hopelijk) raak zouden schieten. Toch was het in november al raak, wat een verrassing! Dus zeker gepland en gewenst.
 
Leukleuk al die reactie's, eerlijk gezegd is deze zwangerschap voor ons ook een kleine verrassing, ik had mn eitje kennelijk 4 dagen later dan we dachten haha.We wilden mijn lichaam eigenlijk een iets grotere pauze geven, maar welkom is t in ieder geval, vanaf de 1e seconde!! Nu 3 kleintjes lekker dicht op elkaar, ook leuk!!
 
Terug
Bovenaan