Leeftijd....

ik was 20 dat ik gepland zwanger raakte van de 1e en de eerste kwam een maand te vroeg en dus is ze 2 dagen voor mn 21ste verjaardag geboren. mn 2e kwam toen ik 23 was ook gepland en ook een maand te vroeg. en deze komt als ik 27 ben ook gepland...en denk zomaar dat ie ook een maand te vroeg komt.... dus heel misschien wordt ik toch wel een juli mama of begin augustus mama... maar hoop wel dat ik zo lang mogelijk kan door lopen....
 
Ik ben 25 jaar en mijn vriend en ik wilde heel graag een kindje! We zijn al ruim 10 jaar samen en wilden graag kinderen als we er helemaal klaar voor waren. Vorig jaar voelde we dit zo en heel bewust gestopt met de pil. Ons kindje is een cadeautje en we zijn ontzettend blij met de komst van de kleine! Nu nog even wachten tot hij/zij zich aandient in augustus! En ondertussen genieten van deze prachtige tijd!
 
Ik ben 28jr, zwanger worden was niet gepland. Maar wel van harte welkom. Ik ben er zooooooooo blij mee. Mijn vriend en ik zijn in aug ook 2 jr weer samen. We hebben al 2x eerder een relatie gehad.
 
Hey ik ben 30 en we krijgen nu bewust onze 1e. Manlief ken ik inmiddels al bijna 14 jaar. Hij wou er juist eerder mee beginnen dan ik. hij wou er met zijn 25e al eentje hebben hij is nu bijna 34 dus dat heb ik lekker lang kunnen rekken..haha. Ik wou eerst nog een hoop dingen doen en had ook niet het gevoel dat ik kinderen wou. Tot je op een gegeven moment denkt....ik heb alles wat ik wil, een eigen huis, al 10 jaar een vaste baan en mijn beestenboel (2 honden, 4 konijnen en 4 paardjes) en nu doe ik eigelijk ook niet alle dingen die ik graag nog zou willen doen omdat ik mijn beestenboel niet zomaar uit handen kan geven. de dingen die nog op mijn lijstje staan kan ik ook als de kleine er is. Dus dan begint het toch te kriebelen en als je ziet hoe leuk de kleintjes van mijn zus (2 en 4 jr) het vinden bij de paarden en hoe graag ze helpen met voeren en poep opruimen met hun kruiwagentje in een overal met laarsjes en het "paardrijden" dan kan je alleen maar hopen dat deze kleine dat ook kan waarderen. Zo een heel verhaal maar dan heb je ook mijn motivatie..haha
 
Ik ben 28 jr en we krijgen de eerste in augustus. Manlief wilde ook al drie jaar eerder, maar toen was ik er nog niet klaar voor. Ik ken hem langer dan vandaag en we hadden de boel nog niet voor elkaar en dan heb ik het over de basis, huisje is nu netjes ipv op rand van verval... Als we dat niet hadden gedaan was het er helemaal niet van gekomen, zowel onze eigenn prioriteiten zullen verschuiven en de financien zullen het denk ik ook niet trekken.

Ik voel me goed en als de bevalling en moederschap net zo goed gaat, zou ik trouwens niet al te lang willen wachten met een tweede :)
 
Terug
Bovenaan