Hoi!!
ik herken je verhaal helemaal! En nog vrij recent ook! Ik ben ook bij de gyn voor med. redenen. ik had mijn eerste echo met 4 weken en 6 dagen, alleen een klein zwart stipje te zien op de echo, te weinig om dingen uit te sluiten, een week later moest ik terugkomen, het kleine stipje was nu iets groter, maar zonder inhoud, nou bij een zwangerschap van 6 weken is dit toch een heel verkeerd beeld werd mij gezegd! Kom over 2 weken maar terug. Nou daar ga je dan... pfff heb het toen echt even los moeten laten voor zover dat kan want was is dat moeilijk zeg. Zeer gespannen kwamen we met bijna 8 weken weer terug bij de gyn, ik dacht, we moeten nu wat zien als er wat is en als we geluk hebben zien we dan ook een hartje kloppen.
En......... Jawel! Een klein knipperlichtje was te zien, verder niet veel het was nog zo klein en was dus nog niet te meten. Twee weken later weer terug en een klein mini mensje met beginnende armpjes en beentjes gezien, hij lag al heerlijk te bewegen, na de meting bleek ik 5 dagen korter dan gedacht, dus als ik terug kijk had ik mijn eerste echo dus met nét 4 weken, en ja dan zie je nog niet veel! Dus houd moed! Ik voelde me al die tijd wel vollop zwanger, nu bijna 13 weken en mn buikje gaat langzaam groeien! Heerlijk genieten! Hoop dat dat voor jou ook zal komen! Heb vertrouwen!
Liefs.