Leeg vruchtzakje bij echo van 5 weken?

Hoi dames, ik heb een echo gehad afgelopen week omdat ik onzeker was, nu hebben ze alleen het vruchtzakje gezien maar nog geen beebje, is dit normaal? Zijn er meer mamas in spe die dit hebben of herkennen? Ik moet volgende week vrijdag terug komen voor een nieuwe echo, zien ze dan meer?
 
he meis ja dat kan dan is het nog heel klein ik had dat ook dacht zelf dat ik 6 weken was bleek dat ik toen rond de 4 a 5 weken was dus nog heel pril daarom moest ik ook paar keer terug komen en alles is goed gegaan niks aan de hand, eerst zagen ze helemaal niks geen vruchtzakje niks en daarna leeg vrucht zakje en daarna alles goed gegaan ben nu 37 weken dus hou moed alles kan goed aflopen blijf positief.

liefs
 
Pfffff wat een heerlijk bericht, ik hoop dat ik me daar ook bij kan aan sluiten, ik voel me gewoon zoooo vreselijk onzeker......en het wachten duurt gewoon heel erg lang...Had jij dat ook? En moet ik iets voelen?
Wel is mijn zakje heel erg gegroeid om mijn med. Verleden heb ik nu 2 echos gehad, 1 was te zien dat ik zwanger was en nu 1 met een groter gegroeide vruchzak.....dus is dat positief??
 
als het vruchtzakje groeit is een goed teken, als het leeg zou zijn gebeurt 99 % dat je lichaam het afstoot dus menstrueert of tewel vroege miskraam op dat moment voel je dat niet zo, de meeste weten het geen eens dat ze zwanger zijn omdat ze gewoon wat aan de late kant menstrueren denken ze dan .

ja wachten duurt lang kweet het , heb ik nu zelfs moet nog 3 weken maar ze gaan als een slak voorbij en hiervoor de weken ging het als een sneltrein dus,

Ik hoop dat jij bij de 99% hoor veel s6 ermee en sterkte wanneer mag je nou weer op controle?

liefs
 
Hoo, ik ben ook met 5,5weken geweest en toen was er ook miks te zien. Ik moest terug met 7,5 weken en toen zagen ze het pas, ik ben ondertussen al 27 weken dus komt wel goed nog even geduld
Liefsxxx
 
Hoi!!

ik herken je verhaal helemaal! En nog vrij recent ook! Ik ben ook bij de gyn voor med. redenen. ik had mijn eerste echo met 4 weken en 6 dagen, alleen een klein zwart stipje te zien op de echo, te weinig om dingen uit te sluiten, een week later moest ik terugkomen, het kleine stipje was nu iets groter, maar zonder inhoud, nou bij een zwangerschap van 6 weken is dit toch een heel verkeerd beeld werd mij gezegd! Kom over 2 weken maar terug. Nou daar ga je dan... pfff heb het toen echt even los moeten laten voor zover dat kan want was is dat moeilijk zeg. Zeer gespannen kwamen we met bijna 8 weken weer terug bij de gyn, ik dacht, we moeten nu wat zien als er wat is en als we geluk hebben zien we dan ook een hartje kloppen.
En......... Jawel! Een klein knipperlichtje was te zien, verder niet veel het was nog zo klein en was dus nog niet te meten. Twee weken later weer terug en een klein mini mensje met beginnende armpjes en beentjes gezien, hij lag al heerlijk te bewegen, na de meting bleek ik 5 dagen korter dan gedacht, dus als ik terug kijk had ik mijn eerste echo dus met nét 4 weken, en ja dan zie je nog niet veel! Dus houd moed! Ik voelde me al die tijd wel vollop zwanger, nu bijna 13 weken en mn buikje gaat langzaam groeien! Heerlijk genieten! Hoop dat dat voor jou ook zal komen! Heb vertrouwen!

Liefs.
 
Terug
Bovenaan