Leeg vruchtzakje bij echo van 5 weken?

ik zit in het zelfde schuitje.. echo gehad met 6 weken en 3 dagen.. alleen een leeg vruchtzakje te zien.. schrok me rot.. we zijn eindelijk na 3 jaar zwanger.. 3 keer iui gehad zonder succes.. en nu in de rustmaand zwanger geworden.. dan wil je niet horen dat er een leeg vruchtzakje te zien is! heb me rot gehuild.. maar gelukkig lees ik dat het ook nog goed kan komen dus klamp mij daar aan vast.. moet volgende week terug komen om opnieuw te kijken of er iets te zien is.. ik hoop het zo!! dit kindje is zo gewild.. hebben al een kinderkamertje gekocht.. zijn al aan het dromen voor als het er is.. ben zo verdrietig.. hopelijk volgende week toch een kloppend hartje te zien!! liefs lizzy
 
Ik had dat bij de eerste echo ook. Werd 8 dagen terug gezet. Met clomid en pregnyl. En toch 8 dagen later. De wonderen zijn de wereld nog niet uit meid. Hij is inmiddels 3,5 jaar oud. Had je zonder de IUI's wel een regelmatige cyclus? Dat kan het ook nog zijn. En je lichaam reageert ineen rustmaand toch weer anders. Ik duim voor je dat er volgende week groei is. Kloppend hartje is misschien nog niet haalbaar.
 
Je bent zeker niet de enige hoor ook ik had het
Toen ik mijn eerste afspraak had bij de vk om te zien hoe ver we precies waren
Schrok ik ook toen de vk zei van ik zie het zakje wel maar nog geen kindje alles werd uitvergroot en uiteindelijk dacht ze mischien kunnen we het hartje wel horen dat was in ons geval dus wel zo maar een beeb was niet echt te zien
Weer gekeken en toen zag ze een heel klein vlekje moest 3 wk later weer komen en toen was het zo mooi gegroeid dat ze het duidelijk kon zien
 
hallo.. 
ik ben een 13-jarig meisje die gelukkig is met een broertje van 2 en blijkbaar is mijn mama terug in verwachting... vroeger heeft ze al eens een miskraam gehad en mijn broertje is met ivf gekomen en nu was mijn mama dus bang dat ze zonder ivf terug een miskraam ging hebben... nu zijn we vandaag naar de gyn gegaan maar ze heeft langs de buik gekeken niet langs beneden ... waarschijnlijk is mijn mama nog maar 5 weken zwanger en we zagen niks op het scherm alleen een zwart bolletje... vrijdag moeten we terug om te kijken of er al meer te zien is.. anders is het waarschijnlijk weer een miskraam, mijn mama is superbang en weent al heel de tijd dus pleas iemand help me.. kan je uberhaupt al een baby van 5 weken zien langs de buik?x
 
Hoi dames, 
vandaag veel bloed verloren, ik ben nu 5.5 weken zwanger. Na 3 jaar proberen eindelijk gelukt naar er rust van te nemen en er niet mee bezig te zijn. 
Ik heb volgende week weer een echo en dan hopelijk een hartje of iets meer te zien in het vruchtzakje. Hij lag gelukkig wel op de goede plek en hou hoop door jullie verhalen. 
Hopelijk volgende week meer te zien♥️
 
Terug
Bovenaan