Leeg vruchtzakje bij echo van 5 weken?

heej, hier ook hoor, heb eerste echo gehad met 5,5 weken, toen was er alleen een zwarte ring te zien, weer een echo gehad met 7 weken, toen was er een klein baby'tje te zien met een kloppend hartje, afgelopen donderdag met 9,5 weken een echo gehad met goed gegroeid baby'tje en kloppend hartje. ben nu 10 weken, moet volgende week woensdag voor termijnecho. geen zorgen maken dus, is heel normaal dat er nog niks te zien is. groetjes!
 
Ik heb ook een drukke week veel werken en woensdag afspraak in hilversum duuuus donderdag weer werken en dan is het zoooooo vrijdag , ik hoop zooooo dat het allemaal goed zit!!! Lfs
 
Bij ons doen ze geen echo's voor 9 weken, ook niet als je onzeker bent. Ik heb nl een keer een miskraam gehad en bij de volgende zwangerschap wil je gelijk wel een een echo om te weten dat alles goed is.
Omdat ze nooit precies weten wanneer je bevrucht bent, zie je niet bij iedere zwangerschap precies bij 6 weken een kloppend hartje. Ben je langer dan heb je geluk, ben je korter dan ga je onzeker en teleurgesteld naar huis. want dan is er nog niet veel te zien en nog zeker geen hartje.
Bij ons kun je dus (zonder bloedverlies) niet voor 9 weken terecht. Als je dan korter bent dan is er altijd een kloppend hartje te zien en ga je nooit onzeker naar huis.
Ik hoop zo voor jou dat je vrijdag een goede echo hebt en daarna niet meer lopen piekeren hoor en de weken gewoon afwachten. Het heeft geen zin om constant die bevestiging te zoeken. Al wie iedere zwangere wel elke dag een echo.
Het is gewoon echt vertrouwen dat je lichaam het goed doet... dat is in 90% van de gevallen ook zo.

Ik zal voor je duimen! En geniet ervan vrijdag!
 
Heeey dames, de maandag is om ben vreselijk druk maar ondanks dat denk ik er wel telkens aan, ik moet gewoon afwachten en me voorral niet te druk maken! Ik hou jullie op de hoogte en zal jullie vrijdag gelijk het goede en als het niet goed is nieuws vertellen oke?
Lfs
 
he meis ook ik ben heel erg benieuwd , blijf positief en denk aan leuke dingen , kweet het is moeilijk en de dagen vliegen nu niet om.

maar probeer de moed vol te houden liefs
 
Hoi dames,
Hier ff een berichtje van mij , helaas heb ik gister avond vreselijk veel bloed verloren en vreselijke buikpijn gehad , het bloed is nu helder en het is dus een miskraam geweest, ik was volgens de verloskundige 8 weken , vrijdag krijg ik een echo om te kijken of alles weg is, naar mijn idee is dat ook zo want ik ben ook veel stolsels verloren en volgens mij ben ik het vruchtzakje ook verloren.
Lfs
 
he meis wat erg, nou jammer dat bij jou verkered afgelopen is , neem je rust en je tijd en je mag best verdrietig om zijn.

hou je taai en ik denk niet dat ik je nog ga spreken op het forum als je weer zwanger raakt dus veel sterkte en hopenlijk is het de volgende raak en blijft het

liefs

 
Terug
Bovenaan