nou het forum is nog steeds niks. maar krijg ook geen reactie, erg vervelend.....
buikgriep bah~!!! voel je je weer beter??
met nick gaat alles goed, is nu 6060 gram en 63 cm... net vandaag weer geweest. Hij krijgt om 22:30 nog een laatste voeding, we maken hem er wel voor wakker nog, volgens het cb moeten we nog steeds op 5 voedingen blijven zitten. vind ik niet zo erg, want als ik moet werken ben ik er om 122:30 weer dus dat zie ik hem nog mooi even.... maar goed 's avonds lekker op tijd naar bed kunnen is ook wel lekker. nick slaapt wel vanaf `19:00 zo'n beetje, dus we hebben weer wat meer tijd voor ons zelf.
ik voel me prima, merk wel dat ik gewoon veel emotioneler ben dan anders... op dit moment wat gezeur met mijn schoonmoeder maar lastig om te typen aangezien ik niet goed zie wat ik doe en het wel een heel verhaal is... het heeft er mee te maken dat ze bang is dat ze te kort komt, vergelijkt hoe vaak we naar iedereen toe gaan, wanneer zij oppast etc...
maar goed, lichamelijk gezien voel ik me prima, nergens geen last meer vanm ook niet van m'n borsten ben nu helemaal van de borstvoeding af en heb er 1 dag last van gehad.... nou ik stop zo maar weer eens even,m hoop dat je er wat van kan maken, heb dit even snel getypt... nou ja,
spreek je snel weer!!! doe je het rustig aan?
liefs, leentje