leentje ben je hier?

Hoi Leentje,
Ik kom niet meer op het zwangerforum vandaar dat ik je hier even bericht. Krijg ik geen reactie dan stuur ik je een mailtje....
groetjes van mamajb

Hoi Leentje,
Wat balen dat je hier weer niet kunt zien wat je typt....inderdaad een rotforum. Hopelijk is dit snel verholpen anders moeten we wat anders verzinnen.
De vakantie is alweer voorbij helaas. Het was wel leuk, vooral voor Jarno.
Ik heb er zelf niet veel aan gehad omdat er weer zoveel sneeuw lag. Ik ben maar 2x wezen wandelen met Maaike.
Jarno heeft zich wel vermaakt op de springkussens en in de ballenbak, in het zwembad enz enz....
Ach, we hebben het meer voor Jarno gedaan hoor, zodat hij zich eens even lekker uit kon leven.
Hoe gaat het met je kleine??
Maaike is alweer een beetje verkouden, ze komt er maar niet echt vanaf.
Ik heb in de vakantie keelontsteking gehad, ook niet fijn.
Gelukkig is het alweer over.
Morgen moet ik naar de kinderopvang waar Maaike straks naartoe moet. Ik krijg daar een gesprek, ben benieuwd.
Nou ik schrijf maar niet zoveel want als je nog steeds niet kunt zien wat je typt dan is het zo lastig om een lang verhaal te typen.
Ik hoor van je.,
groetjes mamajb

nee kan nog steeds niks zien, maar probeer zo foutloos mogelijk een reactie te plaatsen...
gaat snel he zo'n week, wel jammer dat er dan zoveel sneeuw ligt.. maar goed jarno heeft zich vermaakt, dat is ook belangrijk..
met nick gaat het super!!!! kan niet anders zeggen, lacht de hele dag door, slaapt lekker tot 8:00 's morgens door... is een tevreden mannetje!!
wat vervelend dat maaaike al weer verkouden is!! zielig!
en jij ook ziek geweest, gaat lekker bij jullie :)
spannend!! van dat gesprek morgen, gaat jarno daar ook naar toe?? hoe veel uur ga je straks werken dan?
nou hoop dat ik snel weer kan zien wat ik tp... dit is wel lastig, later meer!

liefs, leentje

Hoi Leentje,
Nou, ik vind dat je het goed doet zo zonder dat je kunt lezen wat je typt!
Wat fijn dat Nick zo lekker doorslaapt zeg, heerlijk zo'n vrolijk mannetje!
Krijgt hij nog veel borstvoeding of ben je nu al helemaal overgestapt?
Het gesprek bij de kinderopvang ging goed, aardige leidsters en een fijne sfeer.
Tijdens het gesprek werd Maaike al meteen opgevangen in de groep waar ze straks terecht komt. Op dat moment had ik er al moeite mee, stom he?
Het klinkt misschien raar maar bij Jarno was ik blij dat ik hem even uit handen kon geven. Hij was dan ook een moeilijke baby, veel gefrustreerd en vaak onrustig.
Daarbij kwam dat ik heel erg moe was en een beetje depressief. Ik denk dat het vooral daar mee te maken heeft.
Ik voel me er wel een beetje schuldig over...
Gelukkig gaat Maaike straks alleen halve dagen naar de opvang toe.
Ik ga straks 20 uur per week werken.
Maandag van 8.00 - 16.30
dinsdag van 7.30 - 11.00
woensdag van 7.30 - 16.30
Jarno gaat straks alleen 3x per week naar de voorschoolse opvang. Dat is van 7.30 - 8.30 uur, die dames brengen hem naar zijn klas toe (is in hetzelfde gebouw).
Hij gaat eind maart al wennen op school, spannend hoor.
Nou, ik ga maar eens verder met de was. Jarno zit bij de opvang vandaag dus ik kan lekker veel doen
liefs mamajb

nou nog maar weer een poging.... heb niet veel geluk met dit forum....
kan me voorstellen dat je je daar weleens schuldig over voelt, maar goed is niet nodig hoor!!! denk niet dat jarno daar onder geleden heeft en het is toch ook begrijpelijk dat je soms hem even uit handen wil geven?? met name als hij een moeilijke baby was...
en er nu al moeite mee hebben,m dat wordt nog wat dan straks :)
oh halve dagen dat is te doen toch?? is je man 's middags vrij?...
eind maart al naar school, wat wordt hij dan al groot!!! spannend inderdaad, misschien voor mama nog wel meer als voor jarno!!
nou ga ze maar weer eens een mail doen dat het weer niet goed is zucht wordt er soms moe van... dan krijg je weer een uitgebreidere reactie... scheelt dat ik kan blind typen dan is dit nog te doen, maar makkelijk is het niet...

liefs, leentje

Hoi Leentje,
Het duurde weer even want ik had deze keer te maken met een buikgriep. Getver, mijn weerstand is helemaal naar de kl#ten door die zwangerschap denk ik.
Mijn man is niet vrij 's middags maar mijn ouderfs of schoonouders passen op.
Kun je het nog voor elkaar krijgen op het forum??
Volgens mij reageren ze nergens op of wel?
Hoe gaat het met Nick?
Met Maaike gaat het goed, ze zit nu op 4 voedingen per dag. Het is nog een beetje passen en meten maar ze heeft de laatste voeding nu ongeveer rond 19.00 uur en dan gaat ze de nacht in. Ze is dan rond 6 uur of 7 uur wakker. Wij kunnen dan 's avonds lekker op tijd naar bed en hoeven niet meer te wachten op de laatste voeding. Heerlijk hoor.
Ze gaf het zelf aan omdat ze ineens overdag heel veel wakker was en 's avonds bijna niet meer wakker te krijgen voor de laatste voeding. Met haar gewicht zit ze nu ook ver boven de 6 kilo dus dan zitten de meeste baby's ook op 4 voedingen per 24 uur.
Hoe gaat het met jou, voel je je goed?
Ik voel me prima maar alleen soms een beetje vreemd door de hormonen.
Ik spreek je snel weer, liefs van mij

nou het forum is nog steeds niks. maar krijg ook geen reactie, erg vervelend.....
buikgriep bah~!!! voel je je weer beter??
met nick gaat alles goed, is nu 6060 gram en 63 cm... net vandaag weer geweest. Hij krijgt om 22:30 nog een laatste voeding, we maken hem er wel voor wakker nog, volgens het cb moeten we nog steeds op 5 voedingen blijven zitten. vind ik niet zo erg, want als ik moet werken ben ik er om 122:30 weer dus dat zie ik hem nog mooi even.... maar goed 's avonds lekker op tijd naar bed kunnen is ook wel lekker. nick slaapt wel vanaf `19:00 zo'n beetje, dus we hebben weer wat meer tijd voor ons zelf.
ik voel me prima, merk wel dat ik gewoon veel emotioneler ben dan anders... op dit moment wat gezeur met mijn schoonmoeder maar lastig om te typen aangezien ik niet goed zie wat ik doe en het wel een heel verhaal is... het heeft er mee te maken dat ze bang is dat ze te kort komt, vergelijkt hoe vaak we naar iedereen toe gaan, wanneer zij oppast etc...
maar goed, lichamelijk gezien voel ik me prima, nergens geen last meer vanm ook niet van m'n borsten ben nu helemaal van de borstvoeding af en heb er 1 dag last van gehad.... nou ik stop zo maar weer eens even,m hoop dat je er wat van kan maken, heb dit even snel getypt... nou ja,

spreek je snel weer!!! doe je het rustig aan?

liefs, leentje

Terug
Bovenaan