leentje ben je hier?

Hoi Leentje,
Wat fijn dat alles zo goed gaat met Nick, ook dat hij zo lekker groeit.
Wel lekker dat jullie dan toch de avond voor jullie zelf hebben, ook al moet hij nog een late voeding hebben.
Zo komen jullie ook even aan jullie zelf toe. Wat doe je op zo'n avond, zitten jullie voor de TV of doen jullie wat anders?
Maaike doet het goed op de 4 voedingen, ze is soms wel ietsje eerder wakker, zo tegen 6 uur maar dan moeten we er toch vaak uit dus zo erg is dat niet. Ik heb wel Nutrilon Forte aangeschaft voor de laatste voeding. Deze voeding is speciaal voor hongerige baby's en verzadigd dus iets beter. Zo kan ze de nacht beter in.
Ik geniet echt van mijn kleine meisje, ze is zo vrolijk en reageert zo leuk op haar grote broer!
Emotioneel ben ik heel erg de laatste tijd. Ik vind alles zó snel gaan, jeetje ze is nu alweer 3 maanden oud en ik voel de tijd door mijn vingers glippen. Ik heb ook een soort heimwee naar de zwangerschap en heb het gevoel dat ik alles over wil doen. Had gehoopt hier nu wat nuchterder in te kunnen staan maar helaas...
Eerst maar eens ontzwangeren, nog een half jaar want ze zeggen altijd negen maanden op en negen maanden af.
Wat vervelend zeg, dat gedoe met je schoonmoeder....erg lastig als mensen denken dat ze tekort komen.
Mijn andere broer (waar ik al jaren niet mee praat) gaat binnenkort scheiden van zijn vrouw. Ze hebben 3 kleine kinderen, zielig voor hun hoor.
Hoe gaat het nu met je borsten, ze zullen nu wel erg leeg aanvoelen of niet?
Daar moest ik ineens erg aan wennen toen ze helemaal leeg waren. Ze waren ineens zó zacht en ja ...zo leeg!
Ik spreek je snel weer, doe het rustig aan.
liefs mamajb

we zitten meestal wel voor de tv hoor! lekker een filmpje erin, ook komen er wel eens vrienden over de vloer, of gaan met amilie gourmetten of zo, maar meestla lekker voor de bui....
dat emotioneler zijn herken ik ook erg hoor!! meer dan wat ik had verwacht... mis de zwangerschap ook wel eens, vooral de dingen die er bij komen kijken, controles echo's etc. maar goed wie weet...
mijn borsten voelen inderdaad erg leeg.... moet er wel weer even aan wennen hoor!!! het voelt zo anders!!!
wat verelend van je broer, maar goed er zal een reden zijn waarom je er niet meer mee praat, dus zo erg vind je dat misschien niet?? voor de kinderen wel ja, dat is altijd vervelend...
met mijn schoonmoeder heb ik een gesprek gehad en ik hoop op verbetering, vond dat wel lastig hoor om er naar toe te gaan, maar goed nu is het hopelijk uitgepraat en we hopen op verbetering... ze moet wel op nick passen maar wou hem er niet naar toe brengen als de lucht niet geklaard was...
wat doen jul
nou hoop dat he tmaar weer leesbaar is, ga nu even wat eten en dan nick lekekr inbad..

liefs, leentje

Hoi Leentje,
Ik snap inderdaad wel wat je bedoelt hoor...
Fijn dat het met je schoonmoeder is uitgepraat, nu maar afwachten of het wat uithaalt.
Dat van de scheiding tussen mijn broer en schoonzus vind ik persoonlijk niet zo erg nee. Ik heb gebroken met mijn broer vanwege mijn schoonzus. Ze kon haar mond nooit houden over persoonlijke zaken en roddelde over van alles met iedereen!
Ze heeft me zelfs een keer in het gezicht gezegd dat ik maar geen kinderen moest krijgen omdat ik daar niet geschikt voor was, toen ik een keer tegen haar zoontje zei dat hij zijn snotterbel niet op moest eten omdat dat vies is.
Gelukkig ben ik niet de enige die last heeft van heimwee naar de zwangerschap.
We zijn trouwens vandaag een keertje met zn tweetjes weg geweest. Mijn schoonmoeder heeft op Maaike gepast en Jarno is de hele middag bij zijn neefjes geweest. Met Jarno was het goed gegaan maar Maaike had wel veel gehuild. Mijn schoonmoeder zei: het was net of ze in de gaten had dat jullie er niet waren. Toen we haar ophaalden keek ze ineens weer blij en toen we weer thuis waren leek ze helemaal blij dat ze weer in haar vertrouwde omgeving was. Grappig he?
Heeft Nick dat ook of merk je niets aan hem als je weg bent geweest?
Morgen blijf ik lekker de hele dag met haar thuis, dan kan ze weer uitrusten.
nou ik ga ook lekker uitrusten op de bank want ik ben ook wel weer blij dat ik thuis ben.
liefs mamajb

nick is vooral de volgende dag dan meer moe, maar verder huilt hij niet meer als we weg zijn, hij vermaakt zich wel, ziet zijn oma's ook erg veel dus een vertrouwd gezicht, bij anderen huilt hij meer...
wel lekker toch even weg?
nou dat slaat echt nergens op, leuk zo'n schoonzus, kan met wel voorstellen dat je daar geen belang bij heebt!!!! wat een raare popmerking zeg!!!!!
nou ga nog even lekker uithebruid douchen nick ligt lekker op dbed en slaapt al, dus heb mooi even de tijd. morgen ook vrij en dan donderdag weer werken, ga dus nog even lekker genieten van m'n vrije tijd

liefs, leentje

Hoi Leentje,
Nou, lekker genoten van je uitgebreide douchebeurt?
Daar kan ik ook zo van genieten op ochtenden dat Jarno naar de opvang is en ik alleen met Maaike ben.
Morgen moet ik trouwens met haar naar het bureau, ben benieuwd hoeveel ze weegt en hoeveel gegroeid.
Gisterenmorgen ben ik met de kids naar het wijkcentrum geweest hier. Daar ga ik wel vaker naar toe op dinsdagochtend. Moeders komen daar samen met hun kinderen (tot 4 jaar) en dan gaan ze koffie drinken. Voor de kids is er speelgoed en veel ruimte dus die vermaken zich dan prima. Tussen door gaan we nog in een grote kring zitten kinderliedjes zingen en daarna krijgen de kinderen fruit wat de moeders zelf van huis meebrengen. Heel gezellig zo'n ochtend, vooral als je de moeders een beetje leert kennen. Gisteren was ik er dus ook en toen was Maaike weer helemaal uit haar doen. Ze huilde en vond het allemaal maar niets. Ik moest op een gegeven moment maar weer naar huis. Onderweg naar huis viel ze in slaap en toen ze later zag dat ze weer in huis was, was het goed.
Wat is het trouwens mooi weer he?
Eindelijk weer de mogelijkheid om lekker naar buiten te gaan. Vandaag moet ik even naar fysiotherapie en dat is aan de andere kant van Glanerbrug maar ik ga lekker lopen hoor.
Hoe gaat het met Nick, probeert hij ook al van alles in zijn mondje te stoppen?
Zo leuk, nog een maandje en dan mogen ze een beetje fruithap proeven......ik denk dat Maaike dat wel lekker zal vinden!
Camera in de aanslag en filmen maar hahahaha!
Heb gisteren nog contact gehad met personeelszaken van mijn werk, ik hoef pas 6 mei weer te beginnen omdat ik 5 dagen na de uitgerekende datum bevallen ben. Maar goed dat ik even heb gebeld anders had ik die extra dagen niet gehad.
Zo, nou even lekker een bakkie koffie drinken en dan de badkamer en wc's schoonmaken.
doe het rustig aan en ik spreek je later.
liefs mamajb

hoi, lang niet meer gewest,m aar druk druk!!
nou was maaike goed gegroeid? grappig dat maaike echt haar eigen plek herkend! nick valt direct in slaap als wij hem weer ophalen, dan pas kan hij zich goed ontspannen denk ik.
heerlijk weer inderdaad, probeer ook steeds wel even een stuk te lopen...
ja nick wil alles wel in zijn mond stoppen erg leuk!! en ja binnenkort fruithap, dat lijkt me echt leuk, nick is heel nieuwsgierig, dus ben benieuwd hoe dat gaat...
aahhh wat lekker pas 6 mei weer beginnen, tegen di tijd ben ik al wel weer toe aan vakantie denk ik haha..
nou spreek je nog wel weer....

liefs, leentje

Hoi Leentje,
Hier ook druk druk druk, maar dat geeft niet.
Ik heb mijn mannetje in huis, hij is afgelopen maandag door de rug gegaan. Hij heeft erg veel pijn nu.
Wel wennen om hem de hele dag om mij heen te hebben.
Oh, nu heeft Maaike de waterpokken en ze zit er helemaal onder. Gelukkig heeft ze er verder maar weinig last van. Ze heeft een kleine verhoging maar is verder vrolijk, eet goed en plast en poept gelukkig goed.
Nou ja dan heeft ze het maar gehad.
Hopelijk komt het dan ook niet weer.
Ik heb Maaike gisteren voor het eerst kennis laten maken met de fruithap. Ze keek mij de laatste tijd het eten uit de mond en maakte van die smakgeluidjes dat ik haar gewoon een beetje heb laten proeven. Ze keek eerst een beetje vies maar later maakte ze zich er heel druk op, zó leuk om te zien!
Ze houdt ook van "wilde" spelletjes,zoals hop paardje hop op schoot en lekker door de lucht zwaaien, ze lacht dan hardop en dat is zó leuk!
Wat voor spelletjes doe jij met Nick?
Hoe gaat het op het werk, heb je je plek alweer een beetje gevonden?
liefs mamajb

Terug
Bovenaan