leentje ben je hier?

hoi mamajb,

nu wil ik je net hier een berichtje plaatsen dat ik ergens anders een reactie geplaats heb omdat ik daar wel kan zien wat ik typ, zie ik nu dat het hier ook lukt.....
kopieer het berichtje wel even, want dan kunnen we hier ook wel verder kletsen....

hoi mamajb;

hier kan ik wel weer zien wat ik typ, zullen we maar hier verder gaan? laat het even weten in ons vorige onderwerp, dit onderwerp wordt toch niet meer op gereageerd....

hoe gaat het met maaike? zag op jullie site (jaja heb nog even weer gekeken) dat ze de waterpokken heeft, zielig hoor! veel last van?
Nog lekker aan het genieten van je verlof?? Je hebt er nu wel lekker weer bij, heerlijk!! laat de zomer maar komen!
Je vroeg of ik al weer een beetje kon wennen aan het werken, tja, als ik op mijn werk ben vind ik het wel leuk, de dag/avond vliegt voorbij en denk niet eens zo heel veel aan Nick, maar als ik vrij ben dan geniet ik zo, dat ik dan wel baal dat ik werk!! Soms leek het me wel wat, lekker hele dagen thuis zijn bij de kleine, maar weet natuurlijk niet of ik dat in werkelijkheid ook wel zo leuk zou vinden.

as weekend gaan we lekker een weekendje weg, centerparcs, huttenheugte, lekker in de buurt. Heb er echt heel veel zin aan. Deze week alleen dinsdag en donderdag werken en ben dan lekker 5 dagen vrij... heerlijk!!

Met nick gaat echt alles super! hij brabbelt en lacht echt heel erg veel! huilt eigenlijk helemaal niet, jammert alleen een beetje als hij naar bed wil, of uit bed wil, maar verder niet! geniet er echt ontzettend van!!
nou ik hoop dat je me hier ook vind, dit typt toch wel een stuk makkelijker, kan ik ook weer wat beter reageren....

nou spreek je (hopelijk) snel

liefs,

hoi mamajb,

nu wil ik je net hier een berichtje plaatsen dat ik ergens anders een reactie geplaats heb omdat ik daar wel kan zien wat ik typ, zie ik nu dat het hier ook lukt.....
kopieer het berichtje wel even, want dan kunnen we hier ook wel verder kletsen....

hoi mamajb;

hier kan ik wel weer zien wat ik typ, zullen we maar hier verder gaan? laat het even weten in ons vorige onderwerp, dit onderwerp wordt toch niet meer op gereageerd....

hoe gaat het met maaike? zag op jullie site (jaja heb nog even weer gekeken) dat ze de waterpokken heeft, zielig hoor! veel last van?
Nog lekker aan het genieten van je verlof?? Je hebt er nu wel lekker weer bij, heerlijk!! laat de zomer maar komen!
Je vroeg of ik al weer een beetje kon wennen aan het werken, tja, als ik op mijn werk ben vind ik het wel leuk, de dag/avond vliegt voorbij en denk niet eens zo heel veel aan Nick, maar als ik vrij ben dan geniet ik zo, dat ik dan wel baal dat ik werk!! Soms leek het me wel wat, lekker hele dagen thuis zijn bij de kleine, maar weet natuurlijk niet of ik dat in werkelijkheid ook wel zo leuk zou vinden.

as weekend gaan we lekker een weekendje weg, centerparcs, huttenheugte, lekker in de buurt. Heb er echt heel veel zin aan. Deze week alleen dinsdag en donderdag werken en ben dan lekker 5 dagen vrij... heerlijk!!

Met nick gaat echt alles super! hij brabbelt en lacht echt heel erg veel! huilt eigenlijk helemaal niet, jammert alleen een beetje als hij naar bed wil, of uit bed wil, maar verder niet! geniet er echt ontzettend van!!
nou ik hoop dat je me hier ook vind, dit typt toch wel een stuk makkelijker, kan ik ook weer wat beter reageren....

nou spreek je (hopelijk) snel

liefs,

Hoi Leentje,

Ik ben heerlijk aan het genieten van mijn verlof!
Het mooie weer komt eraan (vandaag al) dus ik ga straks lekker wandelen.

Wat fijn dat jullie een weekendje weg gaan!
Huttenheugte is natuurlijk ook wel leuk....lekker eten enzo
Geniet ervan!

Maaike's waterpokken zijn nu al bijna allemaal uitgedroogd dus ze heeft nu alleen nog wat korstjes.
Heb je de foto gezien?
Ze zit er aardig onder maar gelukkig heeft ze er zelf weinig last van gehad. In bed deed ik haar krabwantjes aan zodat ze zich niet in het gezicht kon krabben.

Over dat thuisblijven gesproken, ik ben nu al vanaf 8 oktober thuis en het bevalt me goed. Nu ben ik natuurlijk wel in de wetenschap dat het tijdelijk is dus hoe het is om volledig huisvrouw te zijn dat weet ik niet.
Toen ik Jarno net had, moest ik er niet aan denken om thuis te blijven maar nu ben ik het thuiszitten ook wel meer gewend omdat ik nu al vier jaar 20 uur per week werk.
Ik heb het al een keertje uitgerekend en ik zou eventueel thuis kunnen blijven als ik zou willen.
We kunnen dan niet de dingen doen die we nu doen.
Het is dan wel meer passen en meten met wat je hebt.
Wel is het fijn om te weten dat het kán.
Ik had afgelopen zaterdag een feestje en al mijn collega's waren daar ook. Het was heel gezellig en een paar collega's zeiden dat ik maar snel terug moest komen omdat ik toch wel gemist wordt. Fijn om te horen!

Zo ik ga weer even kappen want ik moet zo naar de bakker anders krijg ik geen brood meer.
Ik spreek je snel weer.

liefs mamajb

hoi mamajb;

ja het is inderdaad fijn om te weten dat het kan... denk je ook dat je dat gaat doen? of blijf je toch liever werken?
wij zouden het in principe ook wel kunnen redden, alleen iets extra's zit er dan niet meer in. Het word dan wel erg krap... twijfel wel eens hoor...
vind het vooral moeilijk om de zorg uit handen te geven, heb toch het gevoel dat IK voor nick moet zorgen niet iemand anders... loop ook veel met een schuldgevoel rond. MAAR.. als ik op m'n werk ben vind ik het ook heerlijk om wat te doen te hebben, lekker bezig te zijn, ben goed in mijn werk (al zeg ik het zelf ahum..) en daar haal ik wel voldoening uit..

heerlijk weer he was het vandaag!!! heb er echt van genoten. Nick heeft lekker in de kinderwagen in de tuin geslapen, ik er lekker naast met een boekje en een drankje. Heb echt genoten.
Nick heeft vandaag zijn eerste fruithapje gehad, lachen!!! eerst vond hij het helemaal niks, maar even later kon ik niet snel genoeg wat in zijn mond doen. Grappig om te zien, hij was echt in het wilde weg aan het happen!!!
Nick is nu 6565 gram en 64 cm, hij gaat mooi met de middelste lijn mee, ik vind het prima.

ja heb de foto van maaike gezien, lijkt echt zielig, gelukkig maar dat het meeste weer voorbij is.

nou ga lekker naar beneden, lekker even op de bank. Nick mag nu ook 4 voedingen, doen we vanaf morgen.. .Ik moet morgen nog werken, een lange dag en nu ben ik verzekerd van een rustige nacht. Anders weet je het maar nooit, dus vanaf morgen krijgt hij 4 voedingen.

nou denk niet dat ik voor vrijdag hier nog kom, dus spreek je volgende week weer...

liefs, leentje

Hoi Leentje,

Het duurde even maar hier ben ik dan weer!
Met een schoolgaand kind krijg je het nog veel drukker....
Jarno is dus nu inmiddels 3 keer een ochtend naar school geweest. Het ging heel goed met Jarno, alleen hij is helemaal óp als hij thuiskomt.
Afgelopen donderdag heeft hij letterlijk overal tegenaan geschopt en van zich afgeschreeuwd. Hij moest z'n frustratie even kwijt en hij was zóóó moe!
Even later viel hij mij in de armen en toen zij hij sorry mama, ik hou van jou...en toen hij even gehuild had was het goed.
Het is niet leuk als je kind naar school moet. Ik had hem weggebracht en ben toen even langs de bakker gelopen voor brood. Dat zit tegenover de school. Jarno had paasviering in het andere gebouw dus ging zijn groepje daarheen. Ik zag hem lopen, ze moesten zich allemaal aan een touw vasthouden en Jarno schuivelde netjes mee, zijn mutsje had hij scheef op zijn koppie en ik stond met een dikke brok in mijn keel te kijken. Ik wou hem wel zó weer mee naar huis nemen. Weg bij die stomme, grote school!
Hij is best groot maar toen leek hij weer zó klein.
Oke, genoeg hierover....

Hoe gaat het met Nick z'n voedingen. Lukt het op vier voedingen?
Vindt hij zijn fruithapjes nog steeds erg lekker?
Maaike smult er ook van momenteel, ze maakt zich er zo druk op dat ze zwaait met haar armen en dan moet ik oppassen dat ze me de lepel niet uit de handen slaat.

De datum waarop ik weer moet werken komt steeds dichterbij, vandaag nog precies een maand en dan is het zover.
Ik moet zeggen dat ik er echt tegenop zie, vooral om Maaike weg te brengen. Gelukkig gaat ze nog eerst een paar keer wennen maar IK wil gewoon bij haar zijn!
Als ik ervoor zou kiezen om te stoppen met werken dan kan dat pas na een half jaar, anders moet ik het geld (60% van mijn loon) wat ik tijdens mijn ouderschapsverlof doorbetaald heb gekregen terugbetalen.
Daar heb ik natuurlijk geen zin in, dus ik hoop dat Maaike goed kan wennen bij de opvang en dat ik weer lekker in het werkritme kom. Ik heb al gehoord dat ze bij ons flink moeten bezuinigen en dat er ook mensen moeten vertrekken dus ik zie het dan wel. Eerlijk gezegd maakt het mij niet eens uit.

Je mag best zeggen dat je goed bent in wat je doet hoor!
Het is toch heerlijk dat een baan zo goed bij je past?
Als je het werk dan ook nog leuk vind, ben je helemaal goed bezig.
Ik ben ook best goed in wat ik doe, anders zou ik niet horen van mijn collega's dat ze mij missen omdat er zoveel fout gaat.

Nou, ik ga nog even genieten van het zonnetje. Jarno is vandaag naar school geweest dus die ligt nu lekker even op één oor en Maaike slaapt nu ook. We waren gisteren de hele dag de hort op geweest en Maaike had weinig geslapen dus die haalt het vandaag weer een beetje in.

Tot snel!

liefs mamajb

hoi mamajb

alles goed? hier wel, gaat zo zijn gangetje...
fijne paasdagen gehad?
wij hebben nick laten dopen 1e paasdag, was een mooie dienst en nick zag er super uit met zijn driedelig pak aan (blouse, gilet en stropdas)..
doen jullie nog ergens aan? (kerkbezoek, dopen etc)

wat spannend voor jarno, naar school, ja dan worden ze echt groot!! kan me voorstellen dat dat wel even moeilijk was.
wat lief dat hij dan in je armen ligt en zegt dat hij van je houd... zwijmel, zwijmel.

met nick gaat het prima, slaapt nog net zo goed als op vijf voedingen, en we hebben nu lekker de avond voor ons zelf. Ook lekker om een keer lekker vroeg naar bed te gaan. heerlijk!
de fruithapjes vind hij echt geweldig, kan er geen genoeg van krijgen!! maak jij ze zelf, of koop je potjes?

tja, werken, de tijd gaat inderdaad erg snel. Als ik het goed begrijp, wil je wel stoppen na dat half jaar? of hoop je dat je dan weer gewend bent zodat je kunt blijven werken? Ach ja en ontslagen, wie weet, toch worden meestal de mensen ontslaan die er echtn iet op zitten te wachten... toeval?!

nou geniet nog evne van je vrije weken, nog drie denk ik? tijd gaat echt snel zeg!!!!

fijn weekend nog verder

liefs, leentje

hoi mamajb

alles goed? hier wel, gaat zo zijn gangetje...
fijne paasdagen gehad?
wij hebben nick laten dopen 1e paasdag, was een mooie dienst en nick zag er super uit met zijn driedelig pak aan (blouse, gilet en stropdas)..
doen jullie nog ergens aan? (kerkbezoek, dopen etc)

wat spannend voor jarno, naar school, ja dan worden ze echt groot!! kan me voorstellen dat dat wel even moeilijk was.
wat lief dat hij dan in je armen ligt en zegt dat hij van je houd... zwijmel, zwijmel.

met nick gaat het prima, slaapt nog net zo goed als op vijf voedingen, en we hebben nu lekker de avond voor ons zelf. Ook lekker om een keer lekker vroeg naar bed te gaan. heerlijk!
de fruithapjes vind hij echt geweldig, kan er geen genoeg van krijgen!! maak jij ze zelf, of koop je potjes?

tja, werken, de tijd gaat inderdaad erg snel. Als ik het goed begrijp, wil je wel stoppen na dat half jaar? of hoop je dat je dan weer gewend bent zodat je kunt blijven werken? Ach ja en ontslagen, wie weet, toch worden meestal de mensen ontslaan die er echtn iet op zitten te wachten... toeval?!

nou geniet nog evne van je vrije weken, nog drie denk ik? tijd gaat echt snel zeg!!!!

fijn weekend nog verder

liefs, leentje

Hoi Leentje,

Wat leuk dat Nick is gedoopt, zal schattig hebben gestaan zo´n heus driedelig pak!
Wij hebben onze kinderen niet gedoopt maar dat komt omdat ik geen gelovige achtergrond heb.
Mijn man komt uit een Christelijk gereformeerde familie. Zijn ouders gaan nog 2 keer op een zondag naar de kerk. Mijn man komt er de laatste tijd niet meer zo vaak. Hij wil in de weekeinden graag tijd doorbrengen met zijn gezin. Doordeweeks is hij vaak laat in huis en dan gaan we meteen eten. Daarna is het al bijna bedtijd voor de kids.
Mijn schoonfamilie heeft geaccepteerd dat ik niet gelovig ben en het geloof ook niet wil aannemen. Ik ben gewoon niet zo opgevoed en het zit er niet in voor mij. Ik ben ervan overtuigd dat er wel iets is maar ik denk dat als je een goed mens bent die ook wat over heeft voor anderen, je heus wel in de hemel komt. Mocht dat niet zo zijn dan kom ik vast nog wel bekenden tegen aan de andere kant.

Jarno is vandaag weer naar school en hij blijft tussen de middag over. Hij zou vorige week ook een keertje de hele dag naar school gaan en dan tussen de middag thuis een boterhammetje eten maar toen hij eenmaal thuis was, wou hij niet meer naar school. Ik denk dat dit beter voor hem werkt. De school is toch wel een eindje lopen en ik moet Maaike ook meenemen. Hij heeft tussen de middag maar een uur en dan is het echt rennen en vliegen. Voor zo´n kind ook onrustig toch...
Als Maaike straks kan zitten dan kan ze mee op de fiets en zijn we sneller thuis.

Wat heerlijk voor jullie dat Nick het ook zo goed doet op die vier voedingen. Fijn hé dat je dan lekker op tijd naar bed kunt gaan en toch ook nog genieten van de avond.
Ben je nog bij het bureau geweest met hem?
Ik vorige week met Maaike, ze heeft haar laatste inentingen gehad en ze was nu 7770 gram en 67,4 cm.
Fruithapjes vindt Maaike ook zo heerlijk, ze eet zo een heel bakje op. Ik geef haar nu nog gekochte fruithapjes. Ik ben eigenlijk een makkelijke mama hahaha!
Ze eet vaak die kuipjes van frutapura, die heb je in verschillende soorten.
Pas als ze geprakte hapjes mag eten dan maak ik ze zelf met banaan, appel, sinaasappel, liga en een klein beetje opvolgmelk erdoor.

Vrijdag is Jarno jarig en we vieren zijn verjaardag zaterdag. Het wordt een drukke dag met veel mensen. Net een taart besteld bij de Hema, zo´n grote voor 28 personen.
We hebben voor Jarno zo´n spelletjes computer gekocht. Zo eentje die hij vast kan houden met een spelletje erin van Cars. Ik wil niet zo´n spelcomputer die je op de TV aan moet sluiten want daar heb ik zo´n hekel aan.
Van mijn ouders krijgt hij een nieuwe fiets....spannend want hij weet nog van niets. Morgen is hij voor het laatst bij de kinderopvang.

Ik moet over 3 kleine weekjes weer werken ja. OOOOO de tijd vliegt echt.
Ik hoop het ritme helemaal weer te vinden en dat Maaike het ook goed doet bij de kinderopvang want ik was eigenlijk niet van plan om te stoppen met werken. We moeten het maar afwachten allemaal.

Zo nu weer lang genoeg gekletst....tja soms heb je veel nieuws hé.

liefs mamajb

Terug
Bovenaan