Lege vruchtzak.

<p>hoihoi</p><p>ik heb 2 weken geleden mn eerste echo gehad, nu was er alleen een lege vruchtzak te zien....wie heeft hier ervaring mee? moet nu volg week weer terug(2 weken later) </p><p>ik heb wel een onregelmatige cyclus weet niet precies wanneer ik zwanger ben geraakt. jaren de pil geslikt en sinds 3 maanden gestopt.</p><p>ik heb tot nu toe geen bloedverlies gehad of iets...</p><p> </p><p> </p><p> </p>
 
ze zei of het is heel pril. of het is niet goed en kan je mogelijk bloed gaan verliezen etc.
ik ben echt onzeker en bang... wel gewoon echt knal positieve testen gehad..vorige week ook nog niet verminderd of iets. dikke vette streep.
 
ze zei of het is heel pril. of het is niet goed en kan je mogelijk bloed gaan verliezen etc.
ik ben echt onzeker en bang... wel gewoon echt knal positieve testen gehad..vorige week ook nog niet verminderd of iets. dikke vette streep.
 
Hoi,
Op 2 maart had ik ook een positieve test in handen. We hadden onze eerst echo op 22 maart. Helaas kregen wij ook een leeg vruchtzakje te zien, een missed abortion. We zijn doorverwezen naar de gynaecoloog, daar kon ik een dag later terecht. Hij wou een week afwachten of het nog zou groeien, i.v.m. met een onregelmatige cyclus. Dus een week later weer terug. Maar bij mij was helaas niks veranderd. 30 maart heb ik mijn miskraam gehad doormiddel van medicatie, cytotec. Ik wil je niet bang maken, maar de kans is aanwezig dat het niet goed is. Natuurlijk hoop ik voor jou dat je volgende week alsnog goed nieuws krijgt ?.
Ik had overigens tijdens de zwangerschap ook geen bloedverlies. Maar mijn kwaaltjes waren zo nihiel, dat ik al een gevoel had dat het niet goed zat.
Alvast veel sterkte bij de volgende echo!
Liefs
 
2 jaar geleden heb ik een missed abortion gehad. Ik heb eerst een week gewacht totdat mijn lichaam het zou afstoten, de week erna Citotec pillen gehad maar die hebben bij mij helemaal niks gedaan en uiteindelijk ben ik gecurreteerd. 
Ik hoop het nooit meer mee te maken, maar mocht het nog een keer zo zijn, dan ga ik gelijk voor curreteren. Dat is mij zo meegevallen.
Gelukkig was ik binnen 4 maanden weer zwanger (mbv acupunctuur), maar ik heb tot het einde van mijn zwangerschap angst gehad dat het mis zou gaan. Nu een gezonde zoon van bijna 10 maanden.
Hopelijk heb jij een te vroege echo gehad en zie je volgende keer een hartje kloppen.
Veel succes!
 
Jeetje wat rot! Als je zelf niet weet hoeveel weken je bent is er volgens mij echt niks over te zeggen. 
Ik heb begin dit jaar een missed abortion gehad. Het vruchtje was met 5 á 6 weken al gestopt met groeien maar ik had tot 8,5 week volop alle kwaaltjes en positieve testen. Mijn lichaam was er gewoon nog niet achter dat het niet goed was. Met 10 weken is het vanzelf losgekomen. 
Sorry meis, ik wil je absoluut niet bang maken maar er valt gewoon niks over te zeggen. Ik heb toen ook zoooveel gegoogled en naar andere verhalen gezocht maar iedere situatie is anders. Er zit niks anders op dan afwachten. Probeer wat afleiding te zoeken en veel sterkte gewenst. Ik weet hoe moeilijk het is om geduld te hebben in zo'n situatie! Ik hoop voor je dat er volgende week goed nieuws is en dat het gewoon nog heel pril was!
 
Hoi,
 
Ik snap je angst heel goed.. Heb zelf 3 jaar geleden 2 miskramen gehad, daarna een gezonde zoon van bijna 2 jaar.. Toch wouden we een 2e kindje, en waren na een jaar proberen in januari zwanger. Echter een bbz. 
Nu in april opnieuw een positieve test, en ivm de bbz kreeg ik meteen een echo bij de gynaecoloog om te kijken of het op de goede plek zat. Ik zou toen 5weken+5 dagen zijn volgens mijn berekening, had een regelmatige cyclus maar waarschijnlijk laten eisprong. ( was waarschijnlijk nog maar 3+5). Er was toen een vluchtzakje te zien maar verder nog niks, toen een week later nog een echo, vruchtzakje was gegroeid en er was een dooierzakje te zien maar nog geen vruchtje. Week later opnieuw echo, en toen was er in de verte een kloppend hartje te zien, en kwam de eerste meting uit op 6+1. 
Dus geloof me, ik ken je onzekerheid en angst, maar laat je nog niet gek maken. Het kan zeker nog goed zitten, probeer er van te genieten.. Ben inmiddels zelf ongeveer 8 weken, volgende week naar de verloskundige voor echo en intake.
 
Succes
 
Harstikke lieve berichten bedankt! fijn om te lezen. ik ben me zeker ervan bewust dat het mis kan zijn. ook omdat ik zelf dus ook niet al teveel kwalen ervaar. veel moe wel vlagen iets misselijk,hoofdpijn wel en wel regelmatig menstruatiepijn. maar heel erg ziek niet ofzo.
ik heb dan ook geen idee hoever ik evt zou moeten zijn dus tsja. 
ik hoop heel erg op een goede echo volgende week en anders hoor ik de verdere opties..
 
liefs
 
 
Terug
Bovenaan