Hoi,
Ik snap je angst heel goed.. Heb zelf 3 jaar geleden 2 miskramen gehad, daarna een gezonde zoon van bijna 2 jaar.. Toch wouden we een 2e kindje, en waren na een jaar proberen in januari zwanger. Echter een bbz.
Nu in april opnieuw een positieve test, en ivm de bbz kreeg ik meteen een echo bij de gynaecoloog om te kijken of het op de goede plek zat. Ik zou toen 5weken+5 dagen zijn volgens mijn berekening, had een regelmatige cyclus maar waarschijnlijk laten eisprong. ( was waarschijnlijk nog maar 3+5). Er was toen een vluchtzakje te zien maar verder nog niks, toen een week later nog een echo, vruchtzakje was gegroeid en er was een dooierzakje te zien maar nog geen vruchtje. Week later opnieuw echo, en toen was er in de verte een kloppend hartje te zien, en kwam de eerste meting uit op 6+1.
Dus geloof me, ik ken je onzekerheid en angst, maar laat je nog niet gek maken. Het kan zeker nog goed zitten, probeer er van te genieten.. Ben inmiddels zelf ongeveer 8 weken, volgende week naar de verloskundige voor echo en intake.
Succes