Lege vruchtzak.

Hoi, 
Ik heb kort geleden vrijwel hetzelfde te horen gekregen. Lege vruchtzak. Was gestopt met groeien op 6+2. Intens verdrietig gingen we naar huis. Het weekend erna lag ik volledig plat op bed. Zoveel pijn en niks wou. Dus de verloskundige besloot een afspraak te maken bij de gynaecoloog. Op maandag naar de gynaecoloog die blindelings afging op wat de verloskundige ons had verteld. Tovh wou ik per se een echo. Dit deed ze heel vluchtig. Maar nee ze zij niks te zien en ineens was de vruchtzak 5+5. Omdat ik zoveel pijn had gehad adviseerde ze de pillen. Wij stemde hiermee in omdat zij wist wat t beste voor mij was. Ze heeft er immers jaren voor geleerd. Vervolgens de pillen ingebracht gekregen maar er gebeurde niks. 48u later opnieuw. Maar geen resultaat. Het einde van die week belde ik naar de poli dat het nog niet was gelukt en ik me zorgen maakte. Maar nee ze zij het kan nog komen. We zien u dinsdag terug. Dinsdags een andere gynaecoloog. Haar mijn zorgen geuit en ik zag dat ze met ons te doen had. Maar ze zij ik denk dat je het allemaal niet kunt verwerken en dat het daardoor niet los komt. Op dat moment schoot ik compleet uit mn vel want ik reageer op een paracetamol nog binnen 20 min. Als ik mn pil gebruik na mijn stopweek ben ik binnen 2u van mijn menstruatie af. Ik weet toch als geen ander hoe ik ben. Na veel boze woorden vanaf mijn kant met als eis een inwendige echo kreeg ik die. Het beeld ging aan en we zagen meteen een kloppend hartje. Ik dacht dat ik gek werd. Ik had die pillen geslikt voor niks, wat zou dat voor schade hebben. Ik was compleet de weg kwijt. 
Ik wil niet zeggen dat dit bij jou ook gebeurd maar alsjeblieft wees alert.
Ik ben nu bijna 9 weken op weg. En de angst is er nog iedere dag. Ik voel me echt een verschrikkelijke moeder ondanks dat ik vertrouwde op het woord van een expert. 
1 juni hebben wij een uitgebreide echo om te kijken of er wat ze op dat moment kunnen zien niks mis is. 
Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen.
 
Jeeetje wat heftig zeg!!
ik snap je volkomen. daarom inderdaad altijd vertrouwen op je eigen gevoel! hopen dat er niks geen schade is, en je vanaf nu alleen nog maar lekker kunt gaan genieten! ik wens je een leuk gezond kindje toe. bedankt !
Groetjes
 
Ja het is en was een grote rollercoaster. Maar laat je niet gek maken. Je kunt het echt aan.
Ik hoop met heel mn hart dat alles goed is bij jullie kindje.
Groetjes
 
Hi,
Ik had met 4 weken een eerste echo heel pril dus nog en toen was er ook nog een lege vruchtzakje te zien dus ze kon niks met zekerheid zeggen maar ik was niet bang dat het niet goed zat het enigste wat ik dacht is ik moet het gewoon afwachten ben met 8weken weer geweest om te kijken en toen zagen we de baby wel en alles zag er goed uit inmiddels 12weken zwanger en hopelijk blijft alles goed gaan
Succes xx
 
Hoi aah super om te horen. mooi dat het bij jou zo heeft uitgepakt ik hoop dat dit bij mij ook het geval was!
en toen je de eerste echo had gehad voelde je je al echt zwanger? of daarvoor al? echt al ziek symptonen waardoor je wist dat het wel goed zat en je niet bang was? of andere redenen.
Groetjes.
 
Terug
Bovenaan