Lege vruchtzak.

Hoihoi
 lief dat je het vraagt.
de 2e echo was wederom weer leeg..zowel uitwendig als inwendig niks veranderd.
snap er niks van:( tis nu gelijk op een miskraam gegooit ... moet binnenkort naar de gynacoloog voor laatste controle en medicatie ik wou nu nog even afwachten.. og misschien er toch wat veranderd of dat me lichaam het natuurlijk afstoot..
vind het zo gek! heb tot nu toe absoluut geen bloedverlies gehad of iets.
 
Wat spannend zeg! Maar hier was de 2e echo ook leeg zeiden ze. Een goeie week later bleek het toch niet zo te zijn. Hou nog even vol. Duurt die afspraak lang of? Minimaal een week of?
 
Meen je dat meid? inwendig? ja duurt nog iets langer als een week! tot ik naar zk moet naar gynacoloog. ik had de hoop al opgegeven... ze zei echt dat er niks was? verwarrend dit..:( mensen in mn omgeving sommige zeggen ook laat zitten nog niks doen.. 
 
maar bij jou was het wel gegroeid toch? 2e echo.
bij mij helemaal geen verschil zoals ze zei alhoewel ik het idee had dat de vruchtzak wat groter was als de eerste keer.
 
Nee de 2e echo was gewoon op mn buik. Nee het was kleiner geworden van 6 weken 2 dagen naar 5 weken en 5 dagen. Klopte echt biet van. En nog twijfelen ze of de data wel klopt. Vrijdag hebben wij een uitgebreide controle. 
Gewoon nogmaals om een inwendige echo vragen als je weer moet. Als er dan nog niks te zien is tja dan zou ik toch denken dat er echt niks is. Maar waarom het dan nog op gang komt. 
Sterkte ermee
 
Ja niet prettig. 
Nou we horen het wel weer.
Die uitgebreide controle is vooral om te kijken of het geen schade heeft opgelopen van de tabletten. Ben heel nerveus.
 
Sterkte hoor.
 
Terug
Bovenaan