Leien dakje...

Hoi Marina,

Vind het echt wel kunnen hoor de box!! ff een rustpuntje, wij hebben een plaat, die we in het kozijn van de speelkamer kunnen schuiven, net zo hoog als een traphekje.
De mijne is echt kei ondernemend en als ik met bepaalde dingen bezig ben zet ik hem daar, hoef ik even geen ogen in mn rug te hebben!
Ook de oudste 2 zeg ik wel eens blijf maar ff daar en als die plank er staat doen ze dat veel beter, soort herindering,,o ja..en dan hebben ze ook echt plezier, spelen ze super lief!(meestal,,haha)
Dus lekker doen hoor!

Gr MJ

@Marina, Leah gaat hier ook nog vaak genoeg even de box in, hoor. Niet alleen een rustpuntje voor mama, maar ook voor Leah zelf :)

@Marina, Leah gaat hier ook nog vaak genoeg even de box in, hoor. Niet alleen een rustpuntje voor mama, maar ook voor Leah zelf :)

Lief van je Roos !!
In ons gezin helaas ook ( nog steeds ) veel zorgen om 2 van de 3 kids. Je hebt het niet voor het uitzoeken, daar heb je gelijk in. Maar gelukkig hebben we ook veel dingen om dankbaar voor te zijn ! Je leert ook veel van tegenslag en mijn ervaring is dat het je ook dingen kan opleveren, bijv. het meedenken met anderen, genieten van kleine dingen, meer bij de dag leven etc.
Al zou ik, als ik mocht kiezen, wel een iets minder zware rugzak gekozen hebben :)
Geniet maar lekker van je 4 gezonde kindjes !!
Volgens mij heb jij op een andere manier ( familie / gezondheid als ik het goed onthouden heb.. ) ook genoeg voor je kiezen gehad !
Enne... hier ook nog steeds een box in de woonkamer hoor, zolang ze er nog even lief in speelt, blijft ie staan :)
Liefs en fijn weekend, Sophie

Hoi mama's!
Fijn dat dit topic goed valt, zat lang na te denken of ik het zou plaatsen, hou niet zo van die opschep moeders...'Mijn kind kan al dit' 'Mijn kind kan al dat, snel he!!!'Zo wil ik niet overkomen...
Moet inderdaad ook zeggen dat ik niet gespaard ben, maar weet dat het hier bij 3 miskramen is gebleven en mijn cronische ziekte...Ben blij dat mijn 4 kids gezond zijn en IK die ziekte heb en niet een van de kids.Merk wel dat m'n 2e kindje ook slecht werkende darmen heeft, maar valt in het niet bij wat ik allemaal voor zorgen lees bij jullie, en dat wilde ik met jullie delen...dat iedereen maar met regelmaat mag realiseren hoe goed je het getroffen kan hebben met je kindjes....

En inderdaad, ook ik nog volop box in gebruik hoor!Wat zeg ik...heb er nu 2 in m'n woonkamer staan, 1 voor Lenthe en 1 voor Luka, vreet ruimte maar heb het er nog zeker voor over.

Dus mama's...toppie toppie toppie!!
Groetjes Roos.

Hier geen box meer, maar als je kindje daaar de rust vindt lekker gebruiken,Nick vind zijn rust in de bank met een kroel.
Ik ben ook gezegend met 2 gezonde kids zie van dichtbij hoeveel anders het kan zijn, mijn vriendin heeft een kindje met downsyndroom en heb echt bewondering voor haar.
De twee miskramen die ik heb gehad , ben ik daar bij eigelijk weer vergeten.
Het enige wat Nick heeft is het zo nu en dan flink benauwd vorma van astma volgens de huisarts iets wat hij helaas van mij heeft maar waarvan ik weet dat als hij het niet erger krijgt dan nu er goed mee te leven valt.

Groetjs

Hoi,
Wil toch even kwijt dat het feit dat je kinderen makkelijk zijn natuurlijk geen verdienste is van de ouders. Ik heb drie kinderen waarvan er twee een heel makkelijk, meegaand en relaxed karakter hebben, malen nergens om, vinden alles goed en doen wat ze moeten doen.
De oudste (Skip) is daarentegen heeeel temperamentvol en heeft een ijzeren wil (van wie hij dat nou heeft whahaha).... dit heeft heel veel voordelen, maar zeker (vooral voor ons) nadelen. Iets wat hij in zijn hoofd heeft, gebeurt ook.... (en dan hoor ik ouders soms denken, jaja, stop hem maar eens een week bij mij in huis, dan leert ie het wel af), maar zo is hij nu eenmaal. Ik vind het een taak van ons, om hem die eigenschap positief te leren gebruiken, zodat hij er straks heel veel profijt van kan hebben. Want dat wil ik ook ouders meegeven, temperamentvolle kinderen zijn ook vaak kinderen die het ver schoppen in het leven, richt je niet alleen op de moeilijke dingen, maar kijk ook naar de positieve kanten.
Ik heb in mijn omgeving ook voorbeelden van gezinnen (met meisjes, dat dan wel) die heeeel keurig de hele dag doen wat ze moeten doen... tja, met twee drukke boys in huis gaat het hier wel anders.
Maar daar tegenover staat dat ze heel ondernemend zijn, ook in gezelschap, leggen supermakkelijk contact, willen alles en iedereen ontdekken en vragen gewoon op de man af (ook aan onbekenden) wat die persoon aan het doen is en hoe hij of zij heet. En dan ben ik als mama trots en hoop ik dat ze die eigenschappen nog heeeel lang zullen behouden!
Iedereen is trots op zijn kinderen, en iedereen houdt van zijn kinderen, hoe ze ook zijn!
Heel veel geluk allemaal met jullie kinders!
Gr's Noor

Terug
Bovenaan