lekkere recepten gevraagd.....

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

Ik weet niet hoe dat bij jullie gaat maar hier is het iedere dag een drama om weer te verzinnen wat we gaan eten.....hebben jullie nog makkelijke, snelle en natuurlijk lekkere recepten???

Groetjes Monique

Ik weet niet of je van boursin (dus veel knoflook!) houdt? Kijk eens op www.boursin.nl
Veel makkelijke en snelle recepten!

Gr. Anke

Hoi monique.. (schrijf je dat zo  vergeet steeds hoe..)

Nou ja wij hebben het wel eens over eten gehad..
en hier blijft het een ramp.

Heb helaas geen tips maar nu staat hij weer ff UP.!

xXx syl

Wij Sonjabakkeren tegenwoordig, is wel handig omdat ik dan niet telkens hoef te verzinnen wat we moeten eten, haha! En normaal gesproken ben ik meer van de hollandse pot, aardappels met groente en vlees. Niet bijster interessant dus.
groetjes, Ruth

Wij vinden de mix voor roerbakidee (volgens mij van Honig) erg lekker. Je hebt em in verschillende smaken (oa frans, hongaars, grieks, surinaams). Het is vaak met vlees of kip  / aardappeltjes en verschillende soorten groenten (courgette,  broccoli, peultjes). Je mikt alles in één pan, sausmix erbij en klaar is kees. Heel makkelijk dus.  Ik doe er meestal ook nog wat sla bij en ik ben bij ons thuis de 'slakoninging'. Ik maak em als volgt: bladsla + casewnoten, feta, olijven, tomaat, bosui / lente-ui. De dressing maak ik van olijfolie met balsamico azijn... krijg altijd erg veel complimenten vandaar ook de titel slakoningin!!!

even up, want er kunnen er nog veel meer bij. Ik geef er straks Monique.

Pasta Pesto

pasta (van de traiteur/versafdeling AH vinden wij het lekkerst)
potje pesto (wij nemen groen, genovese)
bakje champignons
eventueel (slag)room
eventueel kappertjes
tomaten voor salade/rauwkost

Champignons in schijfjes bakken. Pesto erbij doen. Je kan het met water verdunnen tot een saus, is magerder. Wij doen meestal een scheutje slagroom erbij. Kappertjes als je van zure smaken houdt. Pasta koken, op het bord scheppen, suas er over en opeten met schijfejes tomaat erbij.

Terug
Bovenaan