lengte en gewicht.....

ik gooi em maar weer eens in..we zijn vandaag naar het cb geweest voor nicky...ze mocht blokken gaan stapelen,ook met haar linkerhand(ze is rechts)verder mocht ze het neusje en zo aanwijzen bij kay...maar ze is eindelijk weer eens opgemeten..ze is 91 cm en 13,6 kg.liefs,karin

Hihi Indy vorige week ook, dezelfde testjes. Ze was ruim 25 maanden en was 88 cm en 13.25 kg.
De arts was erg tevreden over haar spraak en ontwikkeling, wij ook natuurlijk haha.

Ik ga niet meer naar 't cb.
Maar onlangs Lenthe gewogen, ze weegt nu 11 kilo.Geen idee hoe lang ze is, boeit me niet zo, heeft maatje 86 dus zal nu wel rond de 86 cm zijn...
Gr.Roos.

Ik ga niet meer naar 't cb.
Maar onlangs Lenthe gewogen, ze weegt nu 11 kilo.Geen idee hoe lang ze is, boeit me niet zo, heeft maatje 86 dus zal nu wel rond de 86 cm zijn...
Gr.Roos.

ik ben vorige maand met haar naar t cb geweest.

toen woog ze 12.25 kilo en was 84cm.

ook hier was het cb heel erg tevreden over haar ontwikkeling.
nathalia is zowel linkshandig als rechtshandig. is nog geen touw aan vast te knopen.
ik zelf ben links, erwin is rechts.
maar ik doe ook bijna alles met rechts. alleen schrijven niet, dat doe ik dan weer wel met links.
blokjes stapelen was voor haar geen probleem, om dat met beide handen te doen.
ook ging ze tellen, en ze noemde toen alle kleuren van de blokjes op.
die mevrouw van het cb stond echt te kijken van: zo, das knap hahaha.

liefs, do

Mijn dochter is ongeveer een maand geleden naar het cb geweest. Ze was toen ongeveer 26 maanden. Ze woog 12,6 kilo, maar wilde zich absoluut niet laten meten. Ze schreeuwde het hele cb bij elkaar. (die mensen daar helemaal 'verrast', alsof zij het eerste kind is dat niet wil dat vreemden aan haar zitten...) Ik gok dat ze zo'n 92 cm is, aangezien maatje 92 aan de kleine kant aan het worden is.
Voor ons is het wel grappig dat ze nu zo 'licht' is, want ze zit nu op het gemiddelde. Voorheen schommelde ze tussen de plus 1 en plus 2 lijn. Niet dat het iets uitmaakt, hoor. Ieder kind is anders. Maar ze was zo'n lekkere dikke Buddha en ze is nu een slanke den (nu papa en mama nog, haha!!) (de slanke den, hé, niet de Buddha, die zijn we al...)
Omdat ze zo brulde hoefde ze geen testjes te doen. Of ze nu door het cb is 'goedgekeurd' of niet, voor mij is ze dat lekker toch wel!!

Terug
Bovenaan