lengte en gewicht.....

Met anderhalf zeiden ze hier van het cb dat ze een afspraak voor peuterburo op zouden sturen maar heb nog niets gezien.
Weet dus niet goed hoe lang of hoe zwaar daniel is, met kleren zit maatje 86 goed en heb voor de zomer 92 gekocht.
Ik wacht het wel af,

Liefs Marina

Met anderhalf zeiden ze hier van het cb dat ze een afspraak voor peuterburo op zouden sturen maar heb nog niets gezien.
Weet dus niet goed hoe lang of hoe zwaar daniel is, met kleren zit maatje 86 goed en heb voor de zomer 92 gekocht.
Ik wacht het wel af,

Liefs Marina

ik zie hier een aantal meiden staan die niet meer naar het cb gaan..gaan die helemaal niet meer ,of pas wanneer de kindjes weer 3 zijn?ik zag nl de meerwaarde er ook niet van in..ze moest blokjes stapelen,en aanwijzen waar kay zn oren en ogen zaten...liefs,karin

ik zag dat er meiden zijn die niet meer naar het cb gaan...gaan die helemaal niet meer ,of pas wanneer de kindjes 3 zijn?ik zie de meerwaarde er nl ook niet van in..nicky moest blokken stapelen,en bij kay zn oren en mondje enzo aanwijzen.liefs,karin

hoi,
kelwin is nog niet naar bureau geweest is morgen 2 jaar en weegt nu 14 kilo
(stond bij de verloskundige op de weegschaal vond ie zo interessant) en denk dat ie ongeveer tegen de 90 cm aan zit..

liefs, christien

Hoi,

Djamila was vorige maand 24 maanden 90cm en was 12,8kg. Een week geleden had diaree en overgeven en was behoorlijk wat afgevallen inmiddels is ze weer beter en is nu aan het inhalen dus benieuwd hoeveel ze nu weegt.

Hoi,

Djamila was vorige maand 24 maanden 90cm en was 12,8kg. Een week geleden had diaree en overgeven en was behoorlijk wat afgevallen inmiddels is ze weer beter en is nu aan het inhalen dus benieuwd hoeveel ze nu weegt.

Terug
Bovenaan