Lentekriebels.. (FOTO'S)

Ja, nou was het de bedoeling dat wij ook allemaal lentekriebel-foto's gingen maken. Maar ja, hier werd gewoon gewerkt met dit mooie weer. Dus geen foto's. Maar wel (weer) de complimenten voor jouw foto's.
Ik ga dat morgen dan ook maar weer eens proberen. Even wandelen, camera mee . .
Ben benieuwd.
Liefs Nelleke

Aahh....lief...
ze houdt van me....ze houdt niet van me....ze houdt van me.....
ZE HOUDT VAN ME!!
ha ha ha!

Owww Esmé...
Als ik die foto's zie......
Zou ik willen dat ik ook zo goed foto's kon maken....
Echt, ik ben "impressed"

Liefs Annet

Aankomende donderdag maak ik van alle jonge (en érg oude) moppies leuke foto's,.. Komt goed!! haha..

En daarbij wondernetje, neem je kids mee naar het park, in het gras tussen de bloemetjes leggen en foto's knippen!! Gewoon proberen!

X

Wat een leuke foto's. Ga morgen ook iets opzoeken met gras en bloemetjes ha ha  ha

Ja Esmé, het zijn idd hele gave foto's!!! Maar....niet álle credits zijn voor jou hoor hihi » » » zonder dat knappe, fotogenieke ventje van je, heb jij ook geen mooie kiekjes hoor .
Ik heb nu al heel wat foto's van je mannetje gezien, en hij staat echt goed op elke foto!!!

Groetjes van Cissy

Hoi hoi,

Wat een heerlijk mannetje! Het is dat Lyanne al uitgehuwelijkt is aan 2 mannekes, want anders was jouw mannetje toch ook zeker een optie geweest, haha!

Hier mijn moppie, foto is van 2 weken terug, zal vandaag of morgen weer nieuwe maken.

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan