Lentekriebels.. (FOTO'S)

Ik vind alle baby foto's lief en leuk en schattig van iedereen, maar soms zitten er wel hele bijzondere tussen hoor! Esmé, ik vind die onderste een prominente plek waard in je huiskamer hoor! Heerlijk zo'n mannetje dat de wereld ontdekt, toch? Maar ja, als het aan mij ligt hangt binnenkort ook de hele muur vol met linnendoeken van Thomas, dus ik snap wel wat je antwoordt zal zijn, ahhah!

-X- Marieke

Het is dat ik téveel foto's heb die ik leuk vind om ze allemaal in de kamer te hangen haha.. Maar van alle leukste foto's worden albums gemaakt (en ja,.. dat worden er veel) en ik houd ook nog eens een site bij waar alle leukste foto's van hem worden verwerkt. Puur alleen voor familie en vrienden omdat er veel prive op staat (site is beveiligd).  Als kay één jaar is laat ik de site op dvd zetten zodat hij alles van een heel jaar kan terug zien.. De reacties, dagboek etc.. De site blijft zo vereeuwigd en je kunt alles aanklikken zoals nu..

Dus ja,.. Hij heeft in ieder geval genoeg terug te zien/lezen in zijn toekomst..

Esmé mv Kay

Ps: Kay heeft ook al wat vriendinnetjes, maar ons prinsje kiest in de toekomst zelf degene die het beste poetst, kookt etc.. GEINTJE!!
Hij zal dan de liefste kiezen.. haha

wederom geweldige (inspirerende) fotoos, errug leuk.

mama van Rêve

Heej,.. gooi die bloemenfoto's nou in deze topic hahaha!!

Nou dan hier ons meisje lekker in de zon..

de tweede is een beetje klein maar ja..

ze vind het heerlijk om buiten te spelen..

groetjes pally

Terug
Bovenaan