Ben blij dat ik niet de enige ben met dit probleem. Bij mijn zoon is het doodgewoon het peutertje zijn, hij wordt over 6 weken 2 jaar, en hij eet 's avonds niet. Overdag normaal, brood fruit, koekjes, drinken, geen probleem, maar aan tafel 's avonds een stellig "nee". Hij is alleen daardoor s'ochtends om half 6 wakker en dat is wat me niet bevalt. Ik ben daardoor inmiddels doodop, ben chronisch pijnpatient en heb nu extra pijn en veel minder energie dan ik eigenlijk nodig heb. Ik geloof ook best dat hij wel weer gaat eten, hij is nooit een slechte eter geweest, lust ook bijna alles, en hij zit gewoon aan tafel, met z'n bordje maar hij neemt geen hap. Hij moet gewoon leren dat als het eten op tafel staat, hij kan eten, later niet. Ik geef hem nu wel vaker voor het naar bed gaan extra fruit of yoghurt, maar hij komt niets tekort, hij is klein en licht, maar dat is iedereen hier in de familie, mijn dochters zijn dit jaar eens niet de kleinsten van de klas en die zijn bijna 10 jaar. Het komt wel goed, maar dat vroege wakker worden, oef.