Bij mij was het achteraf een horror verhaal echter heb ik het zo niet ervaren zou het zo weer doen, alleen dan zonder de gekheid.
S morgens verteld tegen mijn man, ik dat hij niet naar zijn werk ging vandaag. Maandag, belaging muziek opgezet en heerlijk zen tot de 6 cm en naar het ziekenhuis.
Mw bleek nog steeds als sterrenkijker te liggen en is zo geboren.
In het ziekenhuis aan de monitor, kan u de piepjes allemaal even uitzetten?9,5 cm mw ga maar weer terug liggen u moet nog een halve cm, netjes de persdrang wegepuft, nog overgedragen omdat hartje te snel stuiterde.
Persen alleen kwam mw geen meter vooruit, vast in het bekken, knip erin, vacuüm letterlijk op het voorhoofd, toen het hoofd eruit was draaide ze 180 graden, armpje geluxeerd en daar was ze naar flink trekken. Heb der letterlijk gevoeld dat ze der eruit trokken.
Toen de rest opeens een kamer vol mensen 2e infuus bang om ons meisje te laten vallen,1,5 liter bloed verlorenen, 2 mensen die op mijn buik aan het springen waren en daar was de placenta.
Ik hoorde de doktoren roepen dat er nog een bevalling was, waarbij ik heb gezegd dat is heel mooi maar ik ben eerst.
Achteraf het hele verhaal gehoord want ik was de rust zelf. Ze begrepen maar niet dat is zo rustig kon blijven. Maar op een of andere manier had ik me voor gehouden dat het geen zin had om te roeptoeteren en me druk te maken.
2 dagen in het ziekenhuis gelegen na dag 1 mocht ik naar huis, maar zodra ik opstond was ik zo slap en duizelig, wat volgens de verpleegkundige niet kon omdat mijn hb niet meer te laag was.
2e nacht huilend mijn man opgebeld om me te komen halen ik had een hork van een verpleegkundige, de borstvoeding lukte niet van 20:00 tot 2:00 snachts mee gezeten, ik regelmatig bellen voor hulp zegt dat mens je probeert het maar want als je thuis bent moet je het ook zelf doen dan ben ik er ook niet.uit boosheid met al mijn kracht vanuit het bed over het hekje mijn meisje in haar bakje gewipt. Uiteindelijk heeft de nacht zuster met mijn toestemming ons meisje meegenomen zodat ik kon rusten. Volgende morgen een schat van een zuster, om 9 uur zelf al ingepakt gedouched en klaar voor vertrek, ik mocht mijn gezin, nee wij mochten ons gezin thuis brengen, ben nog nooit zo gelukkig geweest.